Vauvojen alkutaipaleen kuulumisia

meillä itkee ja sitte kun yritää esim. tuttia laittaa suuhun niin tyttö imee sitä niinku viimestä päivää:D sitten ku kokeilee antaa korviketta niin sitäkin menee vielä vaikka kuinka.
 
Meillä alkaa iitkeen ja raivoon. Esim. Jos mun oma maito loppuu alkaa itkuhuuto ja rauhottuu vasta kun saa maitoa. Sit jos tutti kelpaa, niin on vaan imemisen tarve. Nykyisin tosin jo ite tietää ilman testailua millon on nälkä ja millon vaa imutarve.
 
Tää huutaa aina pullon jälkeen mut onkin kyl saanut vaan 30-60 ml kerralla. Mut otan sit tissille rauhottumaan ni paha sanoa saako sieltä päälle paljonkaan.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app
 
Jos se rauhoittuu niin luulis et saa tarpeeks ja jos paino kuitenkin nousee :)

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Kuolaako muiden vauvat? Meillä on poitsu saanut uuden lempinimen 'kuolamonsteri' kun sitä tulee ihan mahottomasti :eek:
 
Meillä kuolaa tosi paljon. Mies on kuulemma kans vauvana kuolannu tosi paljon.. ja eiks sillon kun tulee hampaita niin tuu kuolaa kans, mein poitsulla ikenet kutisee

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Kuolaa! Heitän isälle melkein aina rätin, kun se leikkii tytön kanssa lentokonetta, kun se päätyy aina väistelemään kuolajojoja kesken leikin. :wink
 
Meillä kans kuolaa kauheesti ja yrittää nyrkkiä jatkuvasti suuhun! Välillä myös kielellä ja huulella hinkkaa ientä.. oliskohan vaan hampaita tulossa
 
kolmonen oli kamala kuolakalle. Aloitti ennen kuin hampaat alkoi tulla 6kk ja lopetti pari kk sitten viimeisten hampaiden puhjettua. Kuolasi suurimman osan vaatteista pilalle tai lähinnä yläosista. Paitaa vaihdettiin useasti päivässä ja aina oli kuolavana napaan asti.

tämä ei vielä kuolaa, mut saa nähä miten käy. Toivon et pysyis vähän maltillisemmalla tasolla..
 
Meilläkin kuolataan ja tungetaan nyrkkiä suuhun. Jatkuvasti saa tosiaan olla kuivaamassa jotain paikkaa ja vaihtamassa vaatteita.
 
Anoppi huomas tänää et pojalla ois kova hinku oppia istuun.. ei kai 3,5kk tarvi ihan viel alkaa istuun. Ja nyt tuo on alkanu kiinnostuun kun me syödään, sormet menee suuhun ja kattoo tarkkaan mitä tehdään..äidin pikkunen on jo niiiin iso poika.

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Meilläkin neiti 3kk nousee istumaan sitterissä, turvakaukalossa ja rattaissa. Vatsalihakset vissiin hitusen timmimmässä kunnossa kun äidillänsä :) taito ei kuitenkaan ihan riitä ja kellahtaa usein sivulle.
 
Meillä toi syömisen katselu saa pojan suun käymään :)
Istumaan punkee itseään vain mun sylissä.. Sitterissä chillaa!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tyttö nukkui kunnon päikkärit mitä ei oo tehny juuri ollenkaan eli melkein 3 tuntia klo. 18-21 ja siitä vielä pätkiä koko ajan nukkui tissillä. Nyt päätin et tulee viereen kun mieskin on mökillä. Tuossa tuo syö ja tapittaa, meinaakohan nukahtaa ollenkaan. Onneksi mulla hyvät unen lahjat!

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
 
Selvästi kyllä selkaranka alkaa olee vauvalla kehittyneempi (mun vauveli on nyt n. 2,5kk). Pitelin pari päivää sitten 3,5 viikkoa nuorempaa vauvaa sylissä ja voih, tää pieni käänty ihan karrelle selästä ku otin syliin, oli niin hentonen ja pieni kippura. Samalta tuntu toki omaki aiemmin. Mun vauva alko pari viikkoa sit tuntumaan selvästi jotenki jykevämmältä, alko helpottuu toi sylissä pitäminenki ihmeesti. Eipä siis ihme että alkavat hinkumaan istumista.
 
Mäkin tossa muustelin et nii, eihän tää silloin alkuun paljon venkoillut ja oli muutenkin niin pienen ja hauraan oloinen. Ei sitä kehitystä meinaa huomata vaikka nää kasvaa ja oppii uusia juttuja ihan silmissä.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app
 
Oon jo jonkin aikaa huomannut luonteenpiirteiden tulevan esille. Muutoin aika rauhallinen tapaus, mutta kun tulee nälkä, se tulee nopeasti ja kutsummekin tyttöä nanosekuntinäläksi. Isäänsä tulee jos on rauhallinen ja äitiinsä jos ruokaa pitää saada heti. Hymytyttö on!
 
Onkohan nyt menossa joku nukkumiskausi pojalla...nukkuu periaatteessa vieläki yöunia. Meni kymmeneltä illalla nukkuun ja heräs neljältä ja kasilta syömään ja nyt tunnin aikana pari kertaa hamunnu tissin suuhun mut nukkuu silti...

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top