Vauvavakuutus

Ollaan otettu vakuutus ifiltä eikä sinne tarvinnu edes toimittaa mitään todistuksia mistään ultrista tai muutakaan. Vuosimaksu 316e. Omavastuu 100e per vakuutuskausi.
 
Me otettiin esikoiselle vakuutus, eikä olla kertaakaan sitä tarvittu (nyt 1,5v). Ei oo sairastellut oikeastaan yhtään. No, varmaan olis sitten ollut kipeänä jos ei olis vakuutusta. :D Varmaan otetaan kyllä tälle seuraavallekin.
 
Meille on lähitapiolasta aina tullu korvauspäätökset ja rahat tilille viikossa. Eikä oo kuitteja sun muita tarvinnu toimittaa.
 
Nyt on sitten meidän jäbälle hommattu vakuutus, tai ainakin vakuutuspaprut täytetty :) Meillä oli tosiaan tänään kotona ihminen pohjolasta kertomassa vakuutuksesta ja siinä on aika paljonkin ehdot parantuneet entiseen vakuutukseen verrattuna, tullut monipuolisemmaksi, vakuutukse voimassaolo aika pidentynyt 15 vuotta vakuutuksen saajalle ja hintakin on hieman edullisempi kuin aikaisemmassa. Nyt pidän vaan peukut pystyssä että saadaan se vakuutus!
 
Öö, jos menee terveyskeskuspäivystykseen lapsen kanssa tai yöpäivystykseen esim. Korvatulehduksen takia niin joutuuko siellä oikeesti oottaan sen 5 tuntia???
 
Riippuu paljon paikasta ja tilanteesta.Meillä ilta- ja yöpäivystys 100 km päässä,mutta niin on kyllä yksityinenkin missä lähin yöpäivystys.Eli en tiedä kannattaako meidän tässä vaiheessa ottaa vakuutusta kun todellakin tuo yksityinen sektorin yli tunnin päässä ja terveyskeskus 2 minuutin päässä...
 
Tänään viemään vakuutus yhtiöön tuo terveys selvitys ja sitten ottaava neuvola kortista kuvan.. vähän kyllä jännittää että myöntäävätkö ees vakuutuksia näille vauvoille,..
 
Meillä valikoitui yhtiöksi lähi tapiola kun muiden kanssa meni hieman hankalaksi. Parasta palvelua sain tuolta ja siellä jo valmiiksi kaikki muutkin vakuutukset. :)
 
Mä en meinannut saada esikoiselle vakuutusta, joten olen sydän läpättäen joutunut odottamaan myös näille kahdelle seuraavalle puoltavaa päätöstä. Pidän sitä todella tärkeänä lapselle, joten olen älyttömän iloinen että nyt on mustaa valkoisella että kaikilta lapsilta löytyy nyt vakuutus! :smiley-bounce016
 
Niin, tää vakuutusasiakin pitäisi selvittää. Olen kuullut että kannattaisi ottaa jo hyvissä ajoin eli eiköhän jo tuon raskaustodistuksen myöntämisen jälkeen tämän saane.
 
Kyllä vakuutus mun mielestä kannattaa ottaa mahdollisimman pian kun raskaustodistuksen on saanut. Aina raskaudessa voi käydä jotain yllättävää ja vakuutus yhtiöt kyllä sitten pesevät kätensä koko hommasta jos jotain negatiivista ilmenee ja sitten vakuutuksen saa vasta kun vauva on syntynyt.
 
Meillä ei missään vaiheessa oo pyydetty todistuksia raskaudesta.
 
Meillä piti olla ru käytynä, mut mitään todistusta ei ole tarvittu missään vaiheessa.
 
Meil piti olla vaan nt käytynä.
Teillä kai oli Lähitapiola myös? Pyysittekö tarjouksen etukäteen, vai kävittekö suoraan paikanpäällä? Mietittiin että miten tehtäisiin. Saadaan kyllä lääkäripaperitkin ensi viikolla ja sen jälkeen ajateltiin mennä poikkeamaan.
 
Juu lähitapiola.. Pyydettiin tarjous ja käytiin paikanpäällä. Ei tosiaan kysynyt mitääm todistuksua sun muita, nt ultra vaan piti olla käytynä. Mut kuka hitto nyt muutenkaa jotai vakuutusta alkais ottaa lapselle jota ei oliskaan? :D
 
Takaisin
Top