Schippy
Jostain jotain jo tietävä
Tää nyt on aika pientä, mut luoja miten tarkkaan tyttöjen ja poikien kamppeet erotellaan. Ja tytöt käyttää punaista ja pojat sinistä (ja vihreetä). En oo ilmeisesti ikinä ennen käyny esim. tavaratalon vauvanvaateosastolla.
Ajattelin ostaa edes yhden pienen vaatteen keräämääni isyyspakettiin, ensimmäistä kun odotetaan. Vauva sukupuolesta ei ole tietoa. Eka löysin poikien vaatteet. Kivoja vihreitä ym. juttuja. Sit kiersin hyllyn toiselle puolelle ja vastassa oli lähes pelkkää (vaalean)punaista.
No, löysin mä sit mukavan pirtsakan värisen bodyn, mut siihen sopivaa lelua ei sit löytynytkään, kun kaikki oli sinisiä tai punasia. Pitää mennä eri kauppaan.
Onneks jokainen toi tehä niin kuin lystää. Väreissä on lisäksi vihreetä, oranssia, keltaista... Ja voin hankkia tasan semmosia vaatteita kuin huvittaa.
Eikä kukaan tietty kiellä ostamasta poikien osastolta tytöille tai tyttöjen osastolta pojille. Mun kummipojan lempiväri oli pitkään punainen.
Eipä tässä muuta. Piti päästä vaan ihmettelemään. Viikonloppuja!
Ajattelin ostaa edes yhden pienen vaatteen keräämääni isyyspakettiin, ensimmäistä kun odotetaan. Vauva sukupuolesta ei ole tietoa. Eka löysin poikien vaatteet. Kivoja vihreitä ym. juttuja. Sit kiersin hyllyn toiselle puolelle ja vastassa oli lähes pelkkää (vaalean)punaista.
No, löysin mä sit mukavan pirtsakan värisen bodyn, mut siihen sopivaa lelua ei sit löytynytkään, kun kaikki oli sinisiä tai punasia. Pitää mennä eri kauppaan.Onneks jokainen toi tehä niin kuin lystää. Väreissä on lisäksi vihreetä, oranssia, keltaista... Ja voin hankkia tasan semmosia vaatteita kuin huvittaa.
Eikä kukaan tietty kiellä ostamasta poikien osastolta tytöille tai tyttöjen osastolta pojille. Mun kummipojan lempiväri oli pitkään punainen.
Eipä tässä muuta. Piti päästä vaan ihmettelemään. Viikonloppuja!

Silti käytin sitä, ihan uhallani. Kiitos kun sain avautua, tämä asia on hautunut jo pitkään mielen syövereissä...
On siis mustavalkoinen ja aivan tyylikäs. Meillä siis todennäköisesti poju tulossa. Olen yrittänyt kaikki vaatteet katsoa melko neutraaleiksi, ei mitään ralliautoja ja puuhapetejä. Eipä taida vauvaiässä olla väliä mitä retkuja sitä on päällä, kunhan on lämmin. Ja vanhemmitenkaan en tahtoisi ylikorostaa sukupuolta. Tietenkin lasta kuunnellen! :) Oon hankkinut värikkäitä tai valkoisia vaatteita joissa esim. geometrisiä kuvioita.