Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me saatiin unikoulu tehtyä joululomalla ja nyt poika heräilee kerran yössä mutta nukahtaa ilman rintaa. Elikkä saatiin yöimetykset pois. Poika on ruvennut tämän myötä nukkumaan myös aamuisin yhdeksään. Jes! Alkuyön nukkuu sängyssään ja mikäli ei saada rauhoiteltua siihen helpolla niin otetaan viereen nukkumaan. ..pääasia että nukkuu ilman rintaa :D Monesti oon sitten kuuden jälkeen aamulla imettänyt, jos herää.
Pitäis nyt ottaa tuo lehmis mukaan päivän ruokailuihin, tähän asti juonut vaan piimää kerran päivässä. Jotenkaan en halunnut joululomalle mitään maitoherkistymisiä. :D Imetyskertoja on siis vielä aika usein kun ei muuta juo. Eikä tämä minua haittaa, saa nauttia vauva-ajan viimeisistä rippeistä :D
Kävelyä poju reenaa aika vähän mutta edistyy tuen kanssa koko ajan. Oon antanut sen harjoitella itekseen, enkä varsinaisesti oo yrittänyt mitenkään auttaa tilannetta.
Meillä kävellään paljon, vilkutetaan ja päristetään huulia pyydettäessä, heitellään tavaroita ja osoitellaan, syödään vaihtelevasti, nukutaan paremmin ja.... ripuloidaan. Kohta kuukauden kestänyt löysäkakkavaihe sai huipennuksensa eilen kun pikkuherran vaippa oli täynnä sulamatonta ruokaa. Tänään käytiin lääkärissä, joka epäili taaperoripulia tai jotain bakteeritartuntaa. Ulostenäytteenottoon siis...