Vauvaneuvola

Käytiin ottamassa se vesirokkorokote. Mutta jösses minkä hintanen, 78e!!!! ja 6vkon päästä uudestaan...
 
Mä olen myös miettinyt tota veirokkorokotusta... Neuvolassa ei kyllä ole mainittu sanallakaan mitään kyseisestä rokotteesta?... Saiskohan sen vakuutukseen?
 
Enpäs osaa sanoo, vakuutus ei tullut mieleenikään... Kait tää on aikas uus juttu, ainaki meille sanottiin et oletettavasti rahotuksen puutteen takia ei kuulu rokoteohjelmaan.
 
1,5v neuovola takana. Paino 10980 (+1070) pituus 87,5 (+8) ja pipo 48,2 (+1,5). Painoo vois olla enemmänkin mut juur sairastettu lenssu = ruoka maistunut huonommin. Hengitys rohisee, mennään joskus viikon parin päästä uudestaan, kunhan on tauti kunnolla ohi, tarkistaan ettei enää rohise. Muutoin kaikki ok.
 
Onkos teillä kaikilla muilla ollut 1,5 neuvola suositusten mukainen lääkärineuvola?

Meillä oli pelkkä terkkari, joka sanoi ei kunta säästää, useista huomautuksista huolimatta.

Ja minkäs kokoisia teidän pikkuiset on? 
Meidän neiti oli 81.6cm pitkä ja painoa oli mahtavat 9.8 kg (-15% käyrällä edelleen...)
 
Meillä 1,5-vuotisneuvola oli lääkärineuvola. En itse ollut siellä paikalla, sillä miehellä oli silloin syysloma koulusta ja hän meni pojan kanssa neuvolaan. Mitoiksi tuli pituutta 87,5 cm, painoa 12,84 kg ja pään ympärys 50,8 cm :)
 
Kylläpä teidän lapsukaiset on pitkiä. Meillä 1,5 vuotis neuvolassa 81,5 cm ja 10,92 kg ja py 48,6 cm.
 


Reetta80 kirjoitti:
Kylläpä teidän lapsukaiset on pitkiä. Meillä 1,5 vuotis neuvolassa 81,5 cm ja 10,92 kg ja py 48,6 cm.


Juu, meidän neitikin peräti millimetrin pidempi :D
 
ei taideta 2v laskee enää vauvaks :)

Mutta 2v neuvola takana, rauhallinen poika. Kasvaa hoikkana poikana. kehitys ok. - luki kortissa.
Pituus 92 ja paino 12130, pipo 49
 
Meillä 2-vuotis neuvola vasta toukokuun puolella. :) Nyt vaaka näyttää 13.3kg :) Pituudesta ei oo tietoa. 
 
Juuri kotiuduttiin 2-vuotisneuvolasta. Pituutta oli 95,5 cm ja painoa 15 kiloa :) Päänympärys oli siro 52. Ihan sukuunsa tulee :D
 
Sista81: Voi miten pitkä poika! :)

Meirän poijjan 2vuotis mitat:
87cm ja 13kg ja py 51cm :)
 
Takaisin
Top