sista81
Näppärä viestien naputtelija
Mä jossain ihastelin jotain 50-senttistä pikkubodya, niin mun äiti neuvoi, että kietaisumallit on parempia aluksi. Varsinkin, kun mullakaan ei mitään kokemusta pienen vauvan pukemisesta. Oon sitten katsonut, että kaikki nuo ihan pienet vaatteet (oisko niitä nyt 2 vai 3 hankittuna :) ) on sekä alhaalta että edestä täysin aukeavia, joko naruilla tai neppareilla.
Kaikista täyspotkupuvuistakin äiti suositteli sellaisia, joissa on vetoketju alas johonkin polveen asti.. Kyllä mä oon aika pitkälti sen neuvoihin luottanut noita vaatteita hankkiessa, onhan se kolme lasta pukenut aikanaan :) Varmaan se sitten toisen lapsen kanssa on joka tapauksessa jo helpompaa. Nyt on sellainen olo, ettei yksin uskalla hankkia mitään, kun ei tiedä mistään mitään...
Kaikista täyspotkupuvuistakin äiti suositteli sellaisia, joissa on vetoketju alas johonkin polveen asti.. Kyllä mä oon aika pitkälti sen neuvoihin luottanut noita vaatteita hankkiessa, onhan se kolme lasta pukenut aikanaan :) Varmaan se sitten toisen lapsen kanssa on joka tapauksessa jo helpompaa. Nyt on sellainen olo, ettei yksin uskalla hankkia mitään, kun ei tiedä mistään mitään...