Me alettiin tassuttelemaan. Olin ihan varma ettei tää poika näillä tavoilla rauhotu ikinä, mut miten väärässä mä olinkaan (ainakin vielä :D).
Täällä ollaan siis nukuttu vaihtelevasti sivuvaunussa ja ihan kainalossa. Nukutettu viimeaikoina syliin hyssyttelemällä ja heijaamalla.
Yöheräilyä 30min-1,5h välein.
No, nyt eilen ja tänään selvitty yönukutuksista 7 minuutissa.
Viimeyönä heräs ekan kerran klo 23 ja meni 15min rauhottua takas unille. Seuraavan kerran heräs vähän kahden jälkeen ja siinä menikin sitte 50min.
Kolmas kerta oli aamulla kuuden jälkeen ja sillon annoin tissiä. Söi ja takas nukkumaan vielä 8:30 saakka, joka on meidän normaali heräämisaika.
Olin siis päättänyt, että kuuden jälkeen saa tissiä, mut ei nukahda tissille. Sillon on 9h unta takana. Tätä en mistään oppikirjasta lukenu, vaan ihan vaan ite nyt niin päätin. Jossain unikouluohjeessa toi oli 7h..
No nyt äsken heräs jo tunnin nukkumisen jälkeen, mutta rauhottu 5minuutissa.
Ja oon joutunut ottaa syliin rauhotellessa mooonta kertaa, mut aina heti takas sänkyyn kun rauhottuu ja tassuttelua kun huutaa, sit taas syliin kun ei muutamassa minuutissa oo rauhoittunut jne.
Niin ja meillä nukutaan kyljellä, pystyy hyvin silitteleen.
Mitähän vielä.. saan nähdä miten tässä käy, raportoin tänne sitten :)
Kuulemma kolmas tai neljäs yö on monesti takapakkia..
Niin ja jäi mainitsematta, että siirrettiin sänky nyt erikseen meidän sängystä, mutta on edelleen samassa huoneessa ja aika lähellä..pieni huone.