yosa81
Satasella mukana keskusteluissa
Onneksi muutkin ovat jo tehneet hankintoja ;) Eikö olekin ihana hypistellä niitä pieniä vaatteita!
Olen nyt ollut esikoisen kanssa pari päivää kotona flunssan takia. Eilen sitten järjestelin kirppislöytöjä ja esikolta aikoinaan jääneitä pikkuvaatteita kaappiin. Niitä nyt vaikuttaisi olevan ihan tarpeeksi. Koosta 60 eteenpäin on jo vajetta, mutta niitä ehtii sitten ostella ja pyytää vaikka lahjaksi.
Kestovaippoja täytyy hankkia lisää, menin myymään esikon vaipat sitä myöden, kun kävivät pieniksi. Kuoria olen löytänytkin kirppikseltä ja nauhiksia ja muutama lisäimun. Tykkään ommella vaippoja niin tilasin tänään kasan vaippakankaita. Harsoja täytyy myös hankkia.
Vaunut on hankittu, kun löysin nettikirppikseltä edullisesti vuoden vanhat vaalean sävyiset emmaljunga city nitrot. Turvakaukalo tulee vauvalehden tilaajalahjana. Hankintalistalla on silti vielä aika paljon tavaraa kuten rintapumppu, rintakumit, liivinsuojat, hoitopöytä, sitteri....
Jos ette ota äitiyspakkausta niin aiotteko ostaa toppapukua pienessä koossa? Itse mietin sitä aluksi, mutta päädyin ostamaan sellaisen vanupussin tms. tuolla on saman tyyppinen ollut myynnissä: http://www.huuto.net/kohteet/lindexin-valk-toppapussi-56cm--hmn-ruskea-karvalakki-62cm/235154719