Vauvan nukkuminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meil vieläki vaa yks.. Toinen kuultaa läpi vaa ei puhkea. Sekin varmaan kiusaa...

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

meillä on ne kaks siellä alhaalla.eikä mitää merkkiä et ylös tulis seuraavat,alaikenet on lupaavasti turvoksissa.

Meijän jantterilla ei oo vielä ensimmäistäkään hammasta :D millonkohan niitä tulee kun ei oo vielä ees ikenen juurikaan turvoksissa ainakaan mun mielestä.. Johan siltä on kuolaa lentäny joku 4kk et kai ne pikkuhiljaa tulee :D Muutenkin kyllä tää meijän poika vaikuttaa aika rauhalliselta kaverilta kehityksenkin suhteen kun ei osaa vielä mennä etiäkään päin eikä istua itte kunnolla puhumattakaan mistään seisomisita tuen varassa vaikka jäntevä poika onkin :)

mä pistin eilen tytön seisoo sohvaa vasten,siitä se otti tukea ja ihmetteli.olin kyllä valmiina nappaamaa kiinni jos jalat pettää,mu ei ne kerinny pettämää kun otin sen sit siitä pois.

Meillä tyttö oli viime viikon muutaman päivän kuumeessa....ei sillä nuhaa tai muuta ollut..käytin "turhaan" päivystyksessäkin kun oli sen verran nuori "urpo" lääkäri...ruvenna täs miettimään et kai se kuume tuli siitä että nostaa hampaita...loppuviikosta kuola rupes valuu suusta ja pureksii kaikkee mahdollista...eikä anna suuta ronkkia :).
Ja muutamana yönä heränny sit kitisemään mut on onneks rauhottunu takas MILTEI samointein :D

Ah. Meillä nukuttiin viime yö pitkästä aikaa varsin hyvin! Kyllä noiden sairastamisten ja hampaiden teon takia on saatu yöllä heräillä! Ja tissiä on lutkutettu niin, että alkaneet olla ihan hellinä. :D Mutta viime yönä neiti heräsi ehkä kerran syömään? Tai ainakin kerran vaihdoin neidin asentoa, mutta en edes muista, söikö se sitten vai ei. Mutta hyvin nukutti. Ja mikä oli tulos, kun oli kerrankin saanut nukkua? Hirveät silmäpussit. :D

Meillä on nyt siis tullut viides hammas läpi ja kuudes on vielä tulossa ihan varmaan lähipäivien aikana. Siihen malliin kuultaa läpi.

Täälläkään ei ole vielä hampaita puhjennut, alhaalla ja ylhäällä kuultavat ikenien läpi. Ylhäällä ovat kuultaneet jo pitkään, mutta eivät näytä olevan tulossa. Meidän tytsi nukkui tänään 5h päiväunet, iltapäiväunet olivatkin sitten n.0,5h. Toivottavasti ens yö nukutaan hyvin, koska tämä äitee on tosi väsynyt. Meillä edelleen heräillään öisin, viime yö oli parempi.

No me heräillään kans. Pieniin narinoihin en puutu, ellei oikeasti ylly ku sit se muuttuu huudoksi. Kahden aikaan alkoi itkukonsertti taas viime yönä. Siin meni vartti, et sain hyssytettyä hiljaseksi. Mut samoilla tulilla jäi viereenkin nukkumaan, kun hyssytin kyljeltää, ku väsytti nii et päässä heitti. Puol kuus annoin rintaa, kun meinas alkaa heräileen ja mulle ei sovi vielä nii aikasin.. heh...

Mä imetän tyttöä vielä n. 3 kertaa yössä. Aina ei ole ihan tarkkaa muistikuvaa, kuinka monta kertaa olen imettänyt kun olen niin taju kankaalla itsekin ja nukahdan useimmiten heti kun saan tytylle tisun suuhun :) Enkä meinaakkaan vielä noita yösyöttöjä harventaa, koska tyttö todennäköisesti saa vielä hieman vähemmän ruokaa mitä pitäisi hänen suolisto-ongelmien vuoksi. Nyt ollaan kyllä annoskokoja pikkuhiljaa nostettu ja meinaan kohta uskaltaa puuroakin kokeilla uudestaan, sen avulla varmasti yösyötötkin vähenisivät kun on sen verran täyttävää tavaraa. Mutta nyt mennään näin ja tyttö saa tissitellä niin monta kertaa yössä kun haluaa :) Mä olen onneksi niin hyväuninen etten itse jää yhtään univelkaiseksi vaikka yöt vähän katkeavatkin.

Ovatko monet jo harventaneet / jättäneet yösyötöt pois?

Möh... poika meni vasta nyt unille huudettuaan tunnin... yritin kattoo satuhäitä ja mies yritti nukuttaa... siinä sitten hetken katselin telkkaria ja kuuntelin suoraa huutoo niin menin ottaa pojan ja pistin sille supon... siinä sitten hetki oltii olkkarissa rauhoittumassa ja takasi sänkyy... Syytän tästä hammasta...

Mä oon harventanu siihe yhteen imetykseen. Jos on tosi hankala yö, ni sit enemmän. Ny poika nukkui vajaan tunnin ja huusi sit viis minaa sylissä. Katotaan kauan jaksaa nukkua ja huutaako taas kahelta yöllä... kaipaan jo takas kahteen yösyöttöön ku poika nukkui paremmin ja iteki sai nukuttua... vaa tiä viittiikö täs "taantua" enää...

Noh... sehän meni taas ihan suht hyvin. Sen ekan itkun jälkeen poika nukkui omassa sängyssä kolmeen asti. Sit alkoi kitinä ja päätin imettää hänet. Siitä sit takaisin omaan sänkyyn, josta jätkä heräs höpötellen kuudelta.. vähän aikaisin, mut ei haittaa. Mäkin sain nukkua.. tosin osan yötä taas valvoin, mut sain sentään muutaman tunnin untan PUTKEEN! Ah...

meillä taas karsee yö,omalta kohalta.itkuhälytin oli liian kovalla ja se reagoi jokaikisee äänee....niin minäkii ja kaikki miljoona käyntiä oli turhia.mitä tästä opimme??itkuhälytin pienemmälle...

Mä kans reagoin liian helposti aina ääniin.. tosin en enää nouse vaa kuuntelen.. no unihan siinä häiriintyy itellä. Jos sitä tosiaa siirtys olkkariin ja tekis makkarista pojan huoneen... hmmhmmhmmm...

ku meillä tekee sillee et se jotain siellä änisee,sitte rupee jo itkemää.sitte kun menee kattomaa ni se kumminkii nukkuu,tutti suussa.hermoja raastavaa ja voimia kuluttavaa...ja kaloreitakii palaa ku joutuu kuntoilemaa koko yön juoksemalla huoneesta toisee.

Meillä meni yö tosi hyvin. Pieni olikin siitä oksentelusta ja huonosto nukkumisesta ihan väsynyt ja sammui kuin saunalyhty iltapuuron jälkeen. Yöllä ei paljon imettää tarvinnut, ehkä siksikään ei pulautellut. Aamulla kuvittelin tietysti jo, että se meni näin pienellä ohi. Pyh, pah. Annoin neidille tissiä ja sain sen nukkumaan vielä hetkeksi, sitten isomman typyn jutustelut herättivät pienemmän. Otin pienemmän mahan päälle kellimään ja hetken päästä kylvin oksennuksessa. No, oma vika ainakin osittain. :D Mutta nukkui hyvin! Jännittää vaan vähän, mitä tästä päivästä nyt kuitenkaan seuraa...

Takaisin