Vauvan nukkuminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt kun poika on ollu lenssussa niin on nukkunu meidän välissä. Tauti alkaa olla ohi ja ajattelin laittaa pojan ens yöksi omaan sänkyyn taas yli viikon tauon jälkeen. Toivottavasti menee hyvin.

Kun ollaan mummuloissa yökylässä niin herätään tosi monesti yön aikana kitiseen. Monesti äityy ihan kunnon parkumiseksikkin. Oma koti on oma koti :)

Keksinpä miten rauhottaa pieni ikiliikkuja yöunille. Lyhythihanen body päälle ja siilipussiin nukkumaan, näin meniki yö loistavasti, vasta aamulla herätti könyämällä pystyyn. Sama homma viime yönä, tosin unissaan känisi jonki verran, mut ei kääntyny masulleen eikä pystyyn, kun vasta aamulla jolloin väläytti leveen hymyn ja höpötti :love017

Tsemppiä muillekkin yökukkujien kanssa! :)

Meidän poika ei mahdu siilipussiin... liian pitkä jo. :(

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Mä harkitsin yöllä, että oisin ottanut jätkän meijän viereen mutta mä en uskaltanu. Pelkäsin, että esikoinen kömyää väliin nukkumaan enkä havahdu siihen ja sitte pikkuveikka jää siskon alle ku eihän se nyt tajua kattoa että veikka ois sängyssä.. Joten sitkeesti sitte pompin ylös ja alas..

Mitähän meillä tulee, kun ajattelin pikkuhiljaa siirtää sitä neitiä pinnikseen. Neuvolantädin kanssa tuumattiin, että saattaisihan se tissikin maistua päivällä paremmin, kun ei yöllä sitä saisi. Jos tässä kevään mittaan jo siirtäisi tytöt omaan huoneeseen. Pieni siirtymäkausi sallittaneen äidille. :D Ensin kypsytellään ajatusta ja sitten toteutetaan. ;) Vielä jaksaa ihan hyvin, mutta kyllä se kieltämättä aamulla väsyttää, kun on muutaman kerran yöllä saanut herätä.

jahah,meillä tytsy päätti olla se aikainen lintu ja heräs jo ilosena ennen viittäo_O.siinä vaiheessa meni jo toivo kun itkuhälyttimestä kuulu hirveitä huokailuja ja byyyyyy:laughing002.nyt se sit rupee ekoille päikyille:confused:

Tassutteluyö vol3:
Jätkä nukkuun n.19.45, eka herätys 00.53, tassuttelulla rauhoittui heti. Ei edes kunnolla itkeny ja unessa 00.57. Toinen herätys 3.31, rauhoittuu heti kun tassuttelee mutta uni meinaa jatkua kunnolla. Isi luovutti 3.51 mutta äidin avulla poika unessa 4.01. Sit heräs 4.46 sai maitoa ja uni jatku 6.40 asti :) jee :)

Tuota unikoulua suositellaan isän pitämäksi mutta meillä ainaki näyttää siltä että tämän perheen äidillä on enemmän kärsivällisyyttä ja päättäväisyyttä :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Jippii. Näitä öitä lisää. Puol ysi alkoi poika unille ja ekan kerran heräs neljältä. Touhusi omiaan ja nukahti uudestaan itse. Kuudelta alkoi nälkäitku joten tissin kautta js viel unta vartin yli seitsemään. Hurrah!

Keni mä luulen kans, ettei meijän iskällä olis hermoja tuohon :grin

Meillä jäpikkä unille 21 ja ekan kerran - kait, en oo ihan varma nyt - herätä 03 tienoilla. Annoin maitoa ja seuraava herätys 06 tienoilla. Yritin tutilla, mut sit tajusin että kohta pitää nousta ja viedä Tyttö hoitoo ja siin kohtaa en ehi antaa aamupalaa ni annoin tuossa maidon, jotta jaksaa sillä yli 8 kun päästään rauhassa aamupuurolle. Seiskalta sängystä ylös ..

Meilläkin meni yö mainiosti! Muksu nukku flunssan jäljiltä nyt ekaa yötä pinnasängyssä. Heräs ennen neljää syömään ja sit seitsemän jälkeen ylös. Mies otti pojan olkkariin touhuun ja sain nukkua pidempään. Itsekkin tuli nukuttua paljon paremmin kun sai tilaa ympärilleen :)

Hyvät yöt jatkuu täälläkii. Poika ysiltä unille, eka kerran heräs kahentoista aikaan ja toisen kerran neljältä, sai maitoa molemmilla heräämisillä. Puol seiskalta kans maitoa ja nukku vielä puol kasiin, sit noustiin aamupuurolle.
Nyt ekoilla päikkäreillä partsilla. :)

Sinbulaattori: Teillä on sit pitkä poika. :) Ei meijänkään poika mahu toppapuku päällä enää siilipussiin, mut body päällä kyllä onneks, niin hyvin on yöt rauhottunu sen avulla. Ei tarvinukkaan alottaa unikoulua.

Niinhän tuo on. Kyl se siihe mahtuu kans vaa bodyssa mut heiluu yöllä ja sit on ulkona siit pussista. Just ja just menee ettei pää tuu yli.

meillä ei olla ikinä nukuttu siinä makuupussissa,yötkii nukutaa ilman peittoa.
viime yönä piti laittaa vaa kerran tutti suuhun,jee.

Jätkä yritti tänää päästä jo 6 jälkee touhuilee, puolella tunnilla sain torkuttua jätkä kainalossa mutta sitte oli pakko nousta ku alko kiljuminen ja päristäminen niin kauheesti! Mä en tajua miksei toi laps voi nukkua hippasen pitempää aamuisin :mad:

No mutta onhan tuokii jo hyvä aika!meillä yleensä herää puol seittemältä,eikä tääkää päivä ollu poikkeus.

Ei, kyllä mä haluaisin hetken pidempään. Vaikka tunnin. Inhottaa tulla olkkarii käkäilee ja olee hiljaa ettei esikoinen herää mutta yritä siinä nyt sitten pitää ipanaa hiljasella volyymilla :grin sitte esikoinen herää siihen metelii 7 aikaa ni se on kans ihan tööt ja aamu menee ihan kiukutteluks sen väsymyksen takia. Ja sitte ku poika on heränny niin aikasin ni se käy myös aikasin nukkuu tai kiukuttelee koko aamun ku ei voi käydä nukkuu jos ollaa lähös johonki ja ja ja.. o_O

hö,no miten nii ei voi nukkuu jos lähette johkii?nukkuu sitt rattaissa/autossa.aikasii nukkuu,pöh.meillä käy nukkuu joskus yheksän maissa ja herää sillon puol 7.ja aamun ensimmäisillä päikkäreillä on nytte,itseasias herää kohta.
Eikä se esikoinenkaa pakolla herää,eihän sitä tiiä miten sikeesti se nukkuu:)

Meil esikko on se joka herää ekana ja aina klo7.

Takaisin