Vauvan liikkeet!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Susqi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla kans vaihtelee, selkeesti on vilkkaita päiviä ja sitte taas hiljaisia.. mulla oli yövuorot tossa ni varmaan molempien rytmit sekasin. :S

Tänään rv 16+0.
Liikkeitä tuntenut jo joltain rv 14, silloin olivat sellaista hentoista muljuntaa ja kuplintaa.

sanmarie, Mä en tuntenu varmaan viikkoon liikkeitä! Toki se huolestutti kun niitä oli ehtinyt jo tuntea, mutta sillä viikolla kuitenkin neuvolassa sydänäänet kuului. Älä siis huoli! :)

Mä tunsin liikkeitä esikoisesta vasta jotain 21+. Nyt 15+2 enkä tunne vielä mitään. Istukka ultran mukaan vaikuttaisi olevan takana että jospa kohta tuntuisi..

Mites muuten teillä, joilla on jo ennestään lapsia on liikkeet masussa korreloineet liikkeisiin masun ulkopuolella? Meillä oli varsin rauhallinen möyriäinen, joka lähti hitaasti liikkeelle, kävelikin vasta 1v 4kk iässä. Nyt ei kyllä tuosta uskoisi kun hyppii, kiipeilee ja heittää kuperkeikkaa :D

Mä oon nyt parina päivänä päikkäriaikaan tuntenu jotain liikehdintää, tosi hentoista sellasta. Esikoisesta tunsin liikkeitä varmaan joskus rv18 ehkä, että kyllä nää vähänn aiemmin nyt tuntuu.

Itikka, esikoinen oli kans aika rauhallinen masussa, niin on edelleenkin. Tosin nyt ihan viime viikkoina on tytöltä alkanu löytyy virtaa kotioloissa, muualla ujostelee edelleen:rolleyes:

Meillä oli esikoinen tosi vilkas väkkyrä masussa ja temperamenttia huomasi jo myös siellä. Samanlainen on nyt masun ulkopuolella.

Tämä kakkonen tuntus myös kovin vilkkaalta tapaukselta, jopa veljeään vilkkaammalta näiden liikkeiden perusteella mitä nyt tuntenut. :nailbiting:

Tällä viikolla ensimmäiset potkut tuntunut kun rauhassa istuskellut sohvalla tai makoillut sängyllä :love7 tänään rv 14+6. Istukka edessä.

Yyy...mulla ei tunnu mitään vielä, vaikka olisi kaksi potkijaa masussa (nyt 14+2). Odotan tosi paljon ekoja liikkeitä <3

Esikoinen oli rauhallinen masussa ja yötkin sain nukkua rauhassa ilman masussa meuhkaamista. Nyt kyllä on aika villi ja jatkuvasti pitäis olla menossa mutta vieraissa paikoissa on melko rauhallinen ja ujostelee :happy:

Meilläki esikoinen rauhallinen tapaus mahassa. Liikkeelle lähti hitaasti mutta nyt 1,5v iässä virtaa tuntuu äidistä ainaki olevan ihan liikaa :p

Meillä esikoisella oli kyllä sellainen meno ja meininki masussa. Lopussa kun vauvalla oli ahdasta oli ihan hullua kun käsi tai jalka meni siinä masulla ees taas kun vauva liikkui.
Poika lähtikin sitten jo 9kk iässä ja juoksi ennen kun täytti yksi. Joten kai se masuajan aktiivisuus sitten kuvasti tätä vauhtia mille ei tule stoppia vieläkään kun poika on 1v4kk. :D<3

Muistelisin et esikko oli aika suht rauhallinen masussa mut kyl on nyt liikkuvainen. En tainnu mitää liikkeitä yms kirjoitella etes ylös sillon. Esikoisesta istukka oli eessä ni aika myöhää tais liikkeet rueta tuntuu, nyt takana ja ehkä yhen liikkeen tunsin rv 11+6 ja sen jälkeen en oo tuntenu. Ultrassa oli kyl rauhallinen.

Täällä ei vielä kunnon liikkeitä tunnu, mutta on jo muutaman viikon ajan tuntunut pientä kutittelua ja ihan pieniä muljahduksia. Esikoisesta en tuntenut kunnon liikkeitä oikeastaan koko raskauden aikana, paitsi ihan lopussa tuntui venyttelyt kyljissä(johtui varmaankin siitä, että istukka edessä). Ja esikoisen kutittelut tuntui kans samallalailla kuin nytkin, mutta myöhemmin.

Vaikuttais, että tässä raskaudessa tuntuu aikasemmin pikkuisen liikkuminen ja odotan jo innolla, jospa sais tuntea tällä kertaa ihan kunnon potkujakin kun istukka takana(ja onhan noi "masuasukin" liikkumisen tuntemukset vielä tuoreessa muistissa, kun siitä ei oo kun se puolisen vuotta...) :grin
Mieskin odottaa pääsevänsä tuntemaan/ jopa näkemään tämän liikkeitä :Heartred

Juuri tuota kuplintaa tuntenut nyt muutamana päivänä ja varsinkin illalla ku meen nukkumaan. Tänään rv 13+0 :)

Tuo mini tuolla kyllä nyt voisi lopettaa, selkeesti potkii minua joko rakkoon tai sitten sf mitta on vaan niin alhaalla vielä ja makaa sen rakon päällä tai muuta fiksua. Saanut jo useamman päivän juosta pissalla alle puolen tunnin välein... En siis tunne että painaisi rakkoon tai monottaisi sinne, mutta ei tässä nyt muutakaan selitystä ole, kun ei tätä ole nyt ollut :) Ja virtsatietulehduksen tunnistaisin kun niitä aikoinaan niin monia oli :D

Cocoa, sama juttu täällä! Ihan hullua, ei esikoisen kohdalla mielestäni näin paljoa tarvinnut vessassa ravata.

Hirveetä möyrintää tuntuu mahassa. Mitä kuperkeikkoja se oikein tekee :grin

Täällä mietin juuri samaa. :grin
Äsken tuntui vaan kun mennä viuhtoi tuossa oikealla. Kovin on jo iso. :rolleyes:

Takaisin