Vauvan liikkeet

Meidän esikoinen oli suht rauhallinen masussa ja niin on myös ollut masun ulkopuolella. Tää toinen on paaaljon aktiivisempi masussa, eilen miehelle sanoin että nukkuukohan tämä ikinä :D
 
Okei, kiitos vastauksista :) Ilmeisesti siis voi vetää johtopäätöksiä, ehkä.. Täytyy varmuuden vuoksi alkaa henkisesti varautumaan vilkkaaseen vauvaan joka ei nuku. Apua :grin
 
Mä en muista kovin suuria eroja liikkeissä kahdessa edellisessä. En tiedä, onko syntymällä ja temperamentillä yhteyttä, mutta on aina välillä sitä miettii sitäkin, kun kuopus ei aikoinaan antanut mitään merkkejä syntymästä, kunnes sitten muutamassa tunnissa kun laskettu päivä oli koittanut, alkoi synnytys ja vauva saapui pikavauhtia maailmaan. Nykyään hän on pikkuihminen, jolla on hyyyvin lyhyet hermot, asiat pitäisi tapahtua äkkiä (okei, kaikki lapset on varmaan kärsimättömiä mutta esikoiseen verrattuna tämä ihan omaa luokkaansa), sekunneissa lentää lelut jos ne ei jotenkin "toimi". Toisaalta, en tosiaan muista että olisi mahassa ollessaan ollut jotenkin potkuherkkä tms...

Tunnetteko potkut useimmiten samassa paikassa? Rakenneultrassa vauva oli perätilassa ja tunnenkin potkut vain alhaalla. Eli ei ainakaan vielä kovasti vaihda paikkaa, mutta toivottavasti kääntyy ennen kuin tulee liian ahdasta :)
 
Täällä ollaan kans aika ilta-aktiivisia niinkuin minäkin olen.. Eikä ole ajoissa hereillä ikinä:D
 
Usein tuntuu samassa kohtaa.
oon kans miettinyt, että mikä on mitäkin. Välillä tasaisempaa työntyä, kuin potkuja ja laajempi alue niin oletan, että peppu tai pää.

Potkut ihan omaa luokkaansa ja ne tunnistaa. Samoin eilen illalla toisen puolen tuntui yksi töytäisy ja pian perään toisella puolella, mietittiin miehen kanssa, että miten se siellä oikein on.

:)
 
Meillä ollaan oltu viimeiset kolme päivää tosi paljon poikittain silloin, kun en itse liiku. Oikealla ja vasemmalla puolella tuntunut samaan aikaan meininki. Ja 10-11 aikaan illasta ollaan tosi virkeitä, aamupäivästä ei ikinä :D
 
Mulla oli toissapäivänä molemmat perätilassa, mikä selittää hyvin sen, miksi liikkeitä tuntuu lähinnä vain alhaalla.
 
Mä en oo näiden poikien hikkoja vielä tunnistanut. Esikoinen hikkas vähintään kerran päivässä (en muista mistä asti sen tunsin) ja hikkas vielä pitkään syntymän jälkeenkin päivittäin. En kyllä sitäkään muista missä vaiheessa ne hikkailut loppu/väheni...
 
Muutaman kerran tuntenut toverin hikan, ekan kerran ihmettelin et mikä sille nyt tuli kun tuntu niin erilaiselle kun muut liikkeet...
 
Joo tällä viikolla ekat hikat bongattu! Muuten myllää ympäriinsä, nytkin tuntuu oikealla ylhäällä, välillä ylhäällä keskellä ja lisäksi jotain ropellusta alhaalla.
 
Sitten ihmetyttää välillä, kun tuntuu sellasta ihme tärinää, tosi nopeita peräkkäisiä liikkeitä mitä en muista aiemmista raskauksista. Että mitä ihmettä kaveri tuolla duunaa...
 
Sitten ihmetyttää välillä, kun tuntuu sellasta ihme tärinää, tosi nopeita peräkkäisiä liikkeitä mitä en muista aiemmista raskauksista. Että mitä ihmettä kaveri tuolla duunaa...

Täälläkin on tuntunut sellaista tärinää välillä, ihan niinku sillä olis käsillä menossa rumpusoolo :D
 
Takaisin
Top