Vauvan liikkeet

Keskustelun 'Laskettu aika heinäkuussa 2017' aloitti Pilvilinna, 1 tammi 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Pähkinä88 Kommentoinnin ninja Heinäkuun äidit 2019 Heinämammat 2017

Meidän esikoinen oli suht rauhallinen masussa ja niin on myös ollut masun ulkopuolella. Tää toinen on paaaljon aktiivisempi masussa, eilen miehelle sanoin että nukkuukohan tämä ikinä :D
    • Hauska Hauska x 1
  2. Birgitta Oman äänensä löytänyt

Okei, kiitos vastauksista :) Ilmeisesti siis voi vetää johtopäätöksiä, ehkä.. Täytyy varmuuden vuoksi alkaa henkisesti varautumaan vilkkaaseen vauvaan joka ei nuku. Apua :grin
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  3. Meridiaani Hyväntuulinen höpöttäjä

Mä en muista kovin suuria eroja liikkeissä kahdessa edellisessä. En tiedä, onko syntymällä ja temperamentillä yhteyttä, mutta on aina välillä sitä miettii sitäkin, kun kuopus ei aikoinaan antanut mitään merkkejä syntymästä, kunnes sitten muutamassa tunnissa kun laskettu päivä oli koittanut, alkoi synnytys ja vauva saapui pikavauhtia maailmaan. Nykyään hän on pikkuihminen, jolla on hyyyvin lyhyet hermot, asiat pitäisi tapahtua äkkiä (okei, kaikki lapset on varmaan kärsimättömiä mutta esikoiseen verrattuna tämä ihan omaa luokkaansa), sekunneissa lentää lelut jos ne ei jotenkin "toimi". Toisaalta, en tosiaan muista että olisi mahassa ollessaan ollut jotenkin potkuherkkä tms...

Tunnetteko potkut useimmiten samassa paikassa? Rakenneultrassa vauva oli perätilassa ja tunnenkin potkut vain alhaalla. Eli ei ainakaan vielä kovasti vaihda paikkaa, mutta toivottavasti kääntyy ennen kuin tulee liian ahdasta :)
  4. Mamma72017 Tietävä tietäjä Tammiäidit 2020 Heinämammat 2017

Täällä ollaan kans aika ilta-aktiivisia niinkuin minäkin olen.. Eikä ole ajoissa hereillä ikinä:D
  5. Esper Näppärä viestien naputtelija

Usein tuntuu samassa kohtaa.
    oon kans miettinyt, että mikä on mitäkin. Välillä tasaisempaa työntyä, kuin potkuja ja laajempi alue niin oletan, että peppu tai pää.

Potkut ihan omaa luokkaansa ja ne tunnistaa. Samoin eilen illalla toisen puolen tuntui yksi töytäisy ja pian perään toisella puolella, mietittiin miehen kanssa, että miten se siellä oikein on.

:)
    • Tykkään Tykkään x 1
  6. siksy Sukkela juttelija Heinämammat 2017

Meillä ollaan oltu viimeiset kolme päivää tosi paljon poikittain silloin, kun en itse liiku. Oikealla ja vasemmalla puolella tuntunut samaan aikaan meininki. Ja 10-11 aikaan illasta ollaan tosi virkeitä, aamupäivästä ei ikinä :D
  7. Balacenia Seurustelun sensei Helmikuunmammat 2016 Heinämammat 2017

Mulla oli toissapäivänä molemmat perätilassa, mikä selittää hyvin sen, miksi liikkeitä tuntuu lähinnä vain alhaalla.
    • Käytettävä Käytettävä x 1
  8. Esper Näppärä viestien naputtelija

Täällä olisi nyt hikka pyydystettty muutamaan kertaan :) .
    Mites muut?
  9. Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori

Luulen kerran tunteneeni hikan näin jälkikäteen :)
    • Tykkään Tykkään x 1
  10. Pähkinä88 Kommentoinnin ninja Heinäkuun äidit 2019 Heinämammat 2017

Muutaman kerran on hikka tuntunut :)
    • Tykkään Tykkään x 1
  11. Balacenia Seurustelun sensei Helmikuunmammat 2016 Heinämammat 2017

Mä en oo näiden poikien hikkoja vielä tunnistanut. Esikoinen hikkas vähintään kerran päivässä (en muista mistä asti sen tunsin) ja hikkas vielä pitkään syntymän jälkeenkin päivittäin. En kyllä sitäkään muista missä vaiheessa ne hikkailut loppu/väheni...
    • Tykkään Tykkään x 1
  12. juli Jostain jotain jo tietävä

Juu lähes joka aamu alkaa hikalla, ja päivällä jossain vaiheessa uudestaan :D
  13. Liinukainen Puuhakas puhuja

Juu pari kertaa tuntenu hikan :D
  14. Mamma72017 Tietävä tietäjä Tammiäidit 2020 Heinämammat 2017

Muutaman kerran tuntenut toverin hikan, ekan kerran ihmettelin et mikä sille nyt tuli kun tuntu niin erilaiselle kun muut liikkeet...
    • Tykkään Tykkään x 1
  15. Birgitta Oman äänensä löytänyt

Hikan oon mäkin oppinu erottamaan, kevyttä ja tasaista muuhun sekoiluun verrattuna :)
  16. Viajante Päivystävä dosentti Marraskuun äidit 2019 Heinämammat 2017

Ai vitsit, mä niin odotan että tuntisi hikan. Meidän kaveri on nyt tuntunut viikon verran aika hiljaiselta mutta joka päivä jotain kuitenkin tuntuu. Liikkeet varmaan vaan suuntautuu paikkoihin joita en rekisteröi itse :)
    • Tykkään Tykkään x 4
  17. Lemona Piirimestaruustason postaaja Heinämammat 2017

Joo tällä viikolla ekat hikat bongattu! Muuten myllää ympäriinsä, nytkin tuntuu oikealla ylhäällä, välillä ylhäällä keskellä ja lisäksi jotain ropellusta alhaalla.
  18. Lemona Piirimestaruustason postaaja Heinämammat 2017

Sitten ihmetyttää välillä, kun tuntuu sellasta ihme tärinää, tosi nopeita peräkkäisiä liikkeitä mitä en muista aiemmista raskauksista. Että mitä ihmettä kaveri tuolla duunaa...
    • Tykkään Tykkään x 1
  19. Mamma72017 Tietävä tietäjä Tammiäidit 2020 Heinämammat 2017

Täälläkin on tuntunut sellaista tärinää välillä, ihan niinku sillä olis käsillä menossa rumpusoolo :D
    • Tykkään Tykkään x 1
  20. Pilvilinna Kunnioitettu kommentaattori

Täällä samaista rumpusooloa :wink