Vauvan liikkeet

Mä taisin netistä lukea jostain pissatärinästä? :eek: :D et ku vauva pissais ni jotenki tuntuis tärinänä. Tai emmätiiä, voi olla et oon nähny untaki :D

Täällä kans välissä kunnon tykitystä, niinku nyrkkeilis :'D
 
Eilen nukkumaan alkaessa oli pienellä potkunyrkkeilyt käynnissä :D alas potki ja ylös nyrkkeili :D
 
Melkein oon kateudesta vihreä..:bag: Täällä tuo istukka on niin totaalisena puskurina, että liikkeet on edelleen muljahtelua! Ei puhettakaan, että tunnistaisi mitään hikotuksia, selviä nyrkkeilyjä saati pissatärinöitä.. :shifty: Mut saanpahan nukuttua!:joyful: Mieskin tuntenut liikkeet vasta kerran..

SusuPala ja 600 g ilmavaiva :laughing002
 
Mä voisin lahjoittaa pojan liikkeitä jollekin. Yöt aika katkonaisia kun alkaa juoksuharjoituksia just silloin ja päivälläkin on kyljet herkkänä kun jaksaa tömistellä. Odotan vain nyt että tila vähenisi ettei voi pyöriä niin paljon :D
 
Meiltäkin sais liikkeitä.. Poika viime viikon ultrassa 1,2kg ja muljuu sekä potkii kylkiluiden alle niin kovaa, että itku meinaa tulla välillä. Onhan se ihana että tietää kaiken olevan kunnossa mutta kun sattuu. Kai se kohta lopettaa kuperkeikat kun tila loppuu..
 
Ai ei :D

En mäkään uskonut esikoisen odotusaikana et ne liikkeet voi sattua, mut kyllä muuten voi :D Täällä vauva potkii enimmäkseen tohon keskelle mahaa ja navan kohdalle ja se on oikeesti kipeenä välillä! Tänään lenkillä kun mahaan muutenkin pisti, niin vauva päätti vielä potkia kaiken lisäksi. Oli aika tuskaa..

Esikoinen ei keksinyt kylkiluihin potkia, mutta tää varmaan keksii.. sitä odotellessa.
 
Jo kyllä vaan tuntuu koskevan, varsinkin kun puol tuntia potkii samaan kohtaan vatsaa...
 
No hitto mie kans oon sitä mieltä, että kyllä saa mahan herkäks.. Ois outo jos ei olevinaan vois kipeyttää. Mulla varsinkin kaavinnat on varmasti herkistänyt ja nimenomaan jos on arpikudosta niin muutenki kovilla kasvamisen myötä
 
Meidän jäpikkä on opetellut uusia potkuja. Tuntuu siltä kuin tekisi marssiaskelta kohdunsuun tietämillä ja jossain mun sisällä vaan muljuaa tosi inhottavalla tavalla. [emoji23] poitsu on varmasti vielä alle kiloinen joten innolla odotan että tästä vielä kasvaa ja jatkaa harjoituksia.
 
Meillä neiti oli viikko sitten 1.3 kg, ja nää hänen jumpat tuntuu kyllä, pitää varmaan tehdä säännöt jo tässä vaiheessa :rulez Hikatkin on väh. kerran päivässä, ja silloin tärisee koko maha Nyt siis rv 29+0
 
Tekeekö teidän muksut jo sellasia liikkeitä että toinen puoli mahaa pingottuu kovaksi parin min ajaksi niinkuin vauva työntäisi päällä/pyllyllä/selällä tms ? Rv 25+2 ja luulin että tällaista tulisi vasta myöhemmillä viikoilla, mut eka niin ei oo kokemusta tämmösistä. On kyllä liikkuvainen poitsu muutenkin, iltapäivällä taas töissä mahassa näkyi ulospäinkin kun pisti jalalla koreasti. Vähän ajatukset katkeilee sellasessa tilanteessa :wink ja kyllä ne välillä sattuu kun kova venymisvaihe oli menossa viime vkolla mahan keskijänteessä ja siihen pamauteltiin sisältäpäin samaan aikaan niin au!
 
Muokattu viimeksi:
samaa täällä.
Eilen illalal tosiaan kättä tai jalkaa tuli komeasti suoraan pitkinä painalluksina, kun koitin nukkua.

Täällä myös tuo toispuoleisuus on tuttua :) .

Koskahan ensimmäiset hengitysharjoitukset?
 
Hikkaa ollut täälläkin, mutta sellasta "hengittelyä" en ole vielä havainnut.
 
En minäkään ikinä oo hengittelyä huomannu, että pystyyköhän ees huomaa. Mut hikkaha on just sitä hengitysharjoitusta :)
 
Niin on joo.
Sisko oli saanut omastaan komeasti videolle, kun selkeästi hengitti. Eli aaltomaista hidasta liikettä :)
 
Takaisin
Top