Vauvan liikkeet

  • Ketjun aloittaja Selmer
  • Aloituspäivämäärä
S

Selmer

Vieras
Tänne voidaan kirjoitella tuntemuksia vauvan liikkeistä :)
 
Itsellä menossa rv 14 ja tällä viikolla olen ollut tuntevinani pientä kuplintaa ja pieniä hipaisuja :love7. Voipi olla vielä toiveajattelua, mutta silti olen kovin innoissani!
 
Joo mieki just mietin et kuvittelenko vaa vai tuntuuko siel mahassa välillä jotai outoo liikehdintää.:D nyt menossa 14+2.
 
Täälläkin tänään tuntui ilmeisesti jonkinlainen voltti tai vastaava muljahdus, kun tuleva isi tuli sanomaan että ruoka on valmista. :D Tänään rv 14+5
 
Mäkin olen ollut tuntevinani nyt kahtena päivänä muljahduksia, jospa ne jo olisi niitä liikkeitä.. :) 14+1 tänään.
 
Mulla rv12 lähtien ollu muljahduksia ja kuplia, nyt 15+6 ja välistä menee päiviä ettei tunnu ja välistä tuntuu enempi. Mutta mulla on istukka edes mikä vaimentaa.
 
Täällä pyörähti käyntiin rv19 (18+0) eikä vielä ole tuntunut mitään vaikka on toinen jo tulossa. Istukka on edessä vaimentamassa.
 
Mä en osaa kyllä muuta sanoa ku että välillä touhutessa jotain, syömisen jälkeen ja nukkumaan mennessä on n. Pari viikkoa tuntunut semmosta "muljaamista" tai niin kuitenki et on pystyny sanomaan et jaa siel on jumppa menossa. Selkeetä potkua tai kosketusta en oo vielä havainnu. Toi muljuminenki on vähän semmosta paineen vaihtelua jossain kohdissa :)
 
Minäkin tuntenut muljahduksia muutamia kertoja ja kuvitellut että ne voisi olla pienen liikkeitä, nyt 13+6. Istukka on takana eli ei pitäis olla liikkeiden tiellä. :)
 
Mä en tunne vielä mitään ja oon luullut tähän asti olevani herkkä tuntemaan kaikenlaiset muutokset ja tuntemukset kehossa.
 
Itsekin taas eilen varmaan puolituntia makasin rauhassa kädet vatsan päällä että tuntisinko jotain. Ei vielä tuntunut mitään ja vk 17+2. Se on niin yksilöllistä jokaisella. Ensi vklla on neuvola, jospa siihen mennessä alkaisi tuntumaan :joyful:
 
Mulla tuntui eilen tosi hento potku käteen :) tais potkasta istukan ohi sopivasti. Niin ja nyt 16+0.
 
Täällä tuntunut sellaisia kuperkeikkoja jo parin viikon ajan.Nyt kohta 16. viikolla silloin tällöin myös teräviä pienenpieniä potkuja:smiley-bounce012
 
Mulla kanssa tuntuu nyt pikku potkuja käteen, mies ei oo vasta onnistunut kun kerran hennon potkun tuntemaan :) itse kun huomaan että alkaa mylläys niin vanhan sektioarven lähettyviltä vasemmalta puolen osuu useimmiten potkuja käteen asti :) aika alas potkii vielä. Oikeastaan päivittäin tuntuu selkeitä liikkeitä viime viikolla oli vielä taukoja ja hiljaiseloa muljumisien välillä :) nyt 17+5.
 
Ihan tuskaa tää liikkeiden odottelu, tuntuispa jotain jo jossain niin ei olis niin iso huoli kokoajan :sorry: Vaikka onhan se tosi yksilöllistä että kellä tuntuu ja milloin, istukan sijainti, vauvan aktiivisuus, äidin herkkyys jne, mutta olis se silti kiva jos niitä jos tuntuis! Täällä ei oo toistaseks tuntunu muutakuin ummetusta! :joyful:
 
^ei mee enää kauaa niin kyllä niitä alkaa tuntua :) lopussa tuntuu jo kyllästymiseen saakka :grin ei vaan, mutta ne kylkiluu monotukset ainakin tuntuu!:grin
 
Esikoinen oli ainaki nii kauhia mahas että tuntui jotta läpi tulee, valitettavasti sama meno jatkuu edelleen ku se tuli pihalle :D toivottavasti tämä olis vähä rauhallisee tapaus sekä mahas että ulkona.
 
Mulla on aiemmilla kerroilla mennyt tosi pitkään, ennenkuin olen havainnut liikkeitä. Esikosta tais olla rv 18 paikkeilla kun tunsin ja kuopuksesta yli 20 viikon meni, kun istukka oli edessä. Odottelen kyllä jo niitä ekoja kutkuttelevia tunteita :)
 
Takaisin
Top