Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en tiiä, mihin tää yrittää lyödä. Jotenkin huvittaa, ku tuntuu, et tää oikeesti suuttuu siitä, et nukun kyljelläni. Onneks ei valvota mua sillä :)

Mulla tuntuu siis just sinne patjan suuntaan semmosta möyrintää.. Ihan ku yrittäisi tosiaan lyödä sinne tai tavallaan jotenkin kaivautua ja patja on tiellä :DD

Meillä myllättiin tänään niin paljon et terkkarilla oli haastetta saada sykkeet kuulumaan dopplerilla :D monotti ja nyrkkeili ja ne kaikki kuulu mut aina venkoili ettei sykkeitä saatu

Musta tuntuu että tunnen liikkeitä paljon vähemmän kuin te muut. Luulen että tyyppi on vatsassa poikittain, kun liikkeet tuntuu lähinnä oikealla kyljellä.

Itellä ei oo tullu kertaakaan huono olo mutta mietin kun itellä tuo istukka on takana.. No onneks voi kysyä neuvolasta ja kuitenkin poju liikkuu öisin kun herään just vessaan..
Mutta mieti niitä joilla istukka on alhaalla lähes kohdun suulla, siihenhän se sikiö painaa koko ajan. Eli pitäis olla lujaa tekoa. Ja jos istukka voi kiinnittyä mihin vaan, ni se voi olla toisella kyljellä, eikä siitäkään kukaan kiellä nukkumasta juuri sillä kyljellä.

Mulla päivät on liikkeiden suhteen erilaisia, toisina tuntuu vaan hipsuttamista, toisina isompaa paukuttamista. Veikkaan, että edelleenkin vetää jotain kuperkeikkapolkkaa ja vaihtaa asentoa ja paikkaa miten tykkää.

Mul on istukka oikeassa kyljessä ja kun makaan "sen päällä" tuntuu että vauva liikkuu vähemmän kuin makaan vasemmalla kyljellä. Selällä en voi maata kun puoli minuuttia. Jalat puutuu ja meinaa taju lähteä.

Ilmeisesti näillä viikoilla (31+1) muksulla pitäis olla jo tarkat hereilläoloajat. Noh, eipä tällä tyypillä. Aamulla päätti vetää kunnon riehumiset, ku yritin juoda kahvia ja lukea lehteä. Nyt sit on ihan nätisti paikoillaan ja mulla on niin tylsää, et liikkeiden seuraaminenki kuluttais aikaa. Oon huomannut, et tää on siirtänyt pahimmat riehumiset iltaan.

Meillä kans alkaa aina illalla kauheasti touhuamaan. Tosin tää poju päätti vetää aamulla 5 aikaan myös kauheat riehumiset kun kissa piti mua hereillä 5-7..

Onko huomionkipeyttä vai mikä kisulla on?

Iha hyvä vaan, et saan keskitytty töihin nyt :) Ja pääsee isukkikin ihastelemaan mahan heilumista xD

Joo siis ainoa mitä kissa halusi yöllä oli nimenomaan huomiota.. Heti kun rapsutti ja otti syliin niin alkoi kunnolla hurrutus.. Toisaalta toi kissa tekee samaa myös sillon jos sen ruokakeposta näkyy vähänkään pohjaa :DD Mutta tällä kertaa riitti toi huomio.

Hahhah :D Meillä sama juttu, paitsi nykyään riittää, et se on onnistunut kaivamaan kuivamuonastaan kaikki "herkkutyynyt". Sit on kippa kuulemma tyhjä, vaik ei pohjaa näkyiskään :D

Joo siis meillä tosiaan riittää se että esim yhdestä pienestä kohdasta raksujen välistä näkyy pohjaa niin kippo on muka tyhjä :D

Mä olin ihan varma vielä muutama päivä sitte että vauva on pt. Saatto ollakki mut nyt ainaki on rt, ei jää epäselväksi. Kunnon monotuksia lähelle kylkiluita tulee yhtenään. Hirmu meno päällä koko ajan, tuntuu et liikkeet vahvistuu päivä päivältä, ja niinhän sen kuuluu mennäkki.

Takaisin