Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Esikoisen odotuksessa oli kyllä mukavaa, kun makoili, silitteli mahaa ja lauleli.

Mä ajattelin, että tekisin jotain tällaista, mutta mä elelen ihan normaalisti. Joskus illalla saatan laittaa käden vatsalle, että josko potkut tuntuis käteen, mutta en paljon muuten, vaikka kyllä siitä kuplinnan tuntemisesta ihan kiva fiilis tulee vaikka työpäivän aikanakin. Mutta jotenkin en osaa kuitenkaan vielä fiilistellä, jutella tms. vauvalle. Ehkä mussa on joku vika :D

Aamutorkku vauvasta tulee niin todellinen henkilö, kun se monottaa ja ähertää ihan kunnolla :D tänään tuntui kuin ois henkari viritetty mahaan ja sitten molemmissa päissä tuntui tönäisyt :D

Mulla myös istukka edessä, ja nyt 22+6, n. viikon verran on selkeitä liikkeitä tuntunut päivittäin. Olen kyllä tyytyväinen kun liikkeet tuntuu. Esikoista odottaessa varsinkin loppuvaiheilla join paljon kylmää vettä ainakin, kun se sai vauvan liikkeelle.. muitakin keinoja oli mutta en millään muista.

Oon aina ollut kova höpöttää ittekseni, mut oon näköjään lopettanut sen. Mitä nyt kissalle hölisen x) Yleensä sanon muksulle "nyt v*ttu rauhotut", ku se pyörii ja potkii, mut siinäpä se kaikki keskustelu sen kanssa :D Töissä ahdistaa, ku se potkii just housujen vyötäröö, vaik ei edes purista. Sama, jos kotoa on läppäri/tabletti mahan päällä, ni voi oikeen nähdä, ku kone välillä heilahtaa. Iltasin yritän muistaa kuunnella mun lemppari klassista, ku sillä on (ainakin muhun) rauhottava vaikutus :)

Mulla on myös istukka edessä ja siksi olenkin ollut hämmennyksissä miten liikkeet ja potkut tuntuvat niin hyvin. Olen ihan luontevasti jutellut vauvalle, samoin mies. Olen saattanut kokkaillessani kertoa mitä teen ja iltaisin olen lauleskellut. Työhön kuuluu myös laulamista ja hoilotan kolmessa kuorossa, joten ääneltäni lapsi ei voi välttyä - raukka :grin Mutta kyllä ne potkut tekevät koko homman niin paljon todellisemmaksi.

Mä olen kanssa huomannut kuinka liikkeisiin tulee enemmän voimaa :) mieskin piti eilen kättä pidempään mahan päällä ja nauroi hämmennyksissään että mitä ihmeen karate liikkeitä tyttö siellä tekee :grin

Parempi myöhään kun ei milloinkaan. Mies eilen viimein näki vauvan möyryämisen mahan päälle. Vähän hämmentyi :P kättä on pitänyt useampana iltana mutta hänen kärsivällisyys on sen kolme sekuntia...

24+0

Potkut tuntuu tosi hyvin ja välillä huvittaa kattoo, ku maha pomppaa :D Vieläkin näköjään ujostuttaa, jos käden laittaa mahan päälle. Liikkeet loppuu/heikkenee heti, kunnes käsi lähtee pois mahalta.

Mies tunsi ekat liikkeet tuossa kolmisen viikkoa sitten (sillon n. rv22). Edelleen "vaan" muljahtelee ja hetkittäin hyvinkin epämiellyttävää, varsinkin kun se tapahtuu virtsarakon päällä... Niitä potkuja odotellessa :)

Mulla tuntu joku päivä ihan selviä potkuja rintakehässä asti, vaikka kohdun ei kyllä pitäisi olla siellä asti vielä. Mietin, että onko nappula voinut potkia suolistoa tai jotain niin, että se on heijastunut noin ylös.

Hihiii! Minä tunsin äsken varmaan vauvan pään tossa kyljellään maatessa. Hirvee ponnistaminen tuntui patjaa vasten ja toisella puolella kohosi joku pieni ja pyöreä.
Tänään sohvalla löhötessä tuntui molemmilla kyljillä vuorotellen tasaista naputusta. Olikohan siellä kleopatratanssi menossa :D
Kyllä piristää tätä flunssaista oloa nämä jumppailut <3 mun pieni vekara on voimissaan!

Takaisin