Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sama täällä, eniten touhuaa kun on itse rauhokseen. Toisaalta ihan ymmärrettävää, sillon on varmaan parhaat olosuhteet liikkumiseen. Itse oon kans aika tottunu jo, silloin tulee jäätyä ihmettelemään kun tekee just jotain isompaa kuperkeikkaa ja näkyy mahan päälle.

Mulla yleensä on pari päivää hiljaisempaa ja sit oikein kunnon hulinat kahtena päivänä.. Ja näemme myös seksin jälkeen tuo heppu aloittaa oikein kunnon hulinat niin että turha odottaa saavansa unta :D

Aina se lämmittää mieltä kun jotain tuntee, vaikka niistä ei enää samalla tavalla yllätykään. Aina kun oon paikallani niin laitan käden mahalle ja odottelen kovia potkuja. Näemmä ilta-aikaan on aktiivisimmillaan. <3

Huomasin tässä että Lyhyenä ja lyhytselkäisenä naisena tuntuu potkimista kylkikaaren tienoilla. Kokonaisvaltaisesti vauva on vallannut jo koko mahan. Tästä kai aletaan kasvaa sitte ulospäin... :D

Mahavauva on koko yön liikkunut! Ihana et liikku mut en saanu koko yö klo 2 jälkeen unta liikkeiden takii, nukahdin vasta seitsemältä ja nyt heräsin niin edelleen liikkuu o.O rv 26+3

Vauva löysi eilen taas virtsarakon, ilmeisesti sen potkiminen on jotenkin erityisen nautinnollista. Mä en oo ihan samaa mieltä, tuntuu niin pirun epämukavalta. Naureskeltiin jo miehen kanssa, että ihan selvä isänsä poika, kun pitää tehdä mahdollisimman paljon kiusaa :D

Muokattu viimeksi:
Täällä kans on löydetty rakko.. Tuntuu että poju oikein hyppii välillä siinä päällä :(

Täällä kans liikkeet tuntuu aika lailla ihan missä vaan ja tosi ylhäälläkin! Eilen tuntui, että navan yläpuolella tuntui paremmin joku pienempi osa vauvasta kans, kun piti kättä päällä, liekkö ollut käsi tai jalka! Se vielä enemmän tekee jotenkin pikkusta todellisemmaks, kun ei ole vaan joku epämääräinen liike vaan siellä on oikeesti joku, jolla on kaikki osat jo tässä kohden melko lailla kohdillaan! :)

Mä en muista niitä virtsarakko potkuja aiemmista mut nyt kans ilmeisesti niitä. Ensin tuntuu möyrintää, ihankun pönkäis itseään rakkoa vasten ja sen perään välitön kova pissahädän tunne joka menee nopeasti ohi. Sit kans pieniä teräviä potkuja ja ohimenevää pissahätää. Inha tunne ja oon juossut turhaa pissalla monta kertaa...

Joo välillä kun on rakko täynnä ja vauva potkii niin pelkää että kohta lirahtaa housuun ja juoksee vessaan äkkiä.. Sillon välillä ihan sattuu pissata kun toinen potkii rakkoa niin paljon :(

Joo en luota enää tuohon pissihätään :D jos se tulee äkkiä, se on vauvan kepponen.
Minua potkut ei oo vielä valvottaneet, odotan kyllä että ne ois niin kovia ettei sais unta :D

Huomenna pärähtää 25+0, luin että tässä vaiheessa vauva heittää volttia, on poikittain, tekee konttausliikkeitä ja venyttelee. Eli on erittäin epätodennäköistä että jonkun vauva ois pelkästään toisessa kyljessä tai valmiiks synnytysasemissa :D

Eilen ainakin täällä heitettiin semmosta kuperkeikkaa että huh huh.. Ensin tuntui potkut alhaalla, sitten ylhäällä ja taas alhaalla ja sit yhtäkkiä kyljessä jne :D

Tänään mies tunsi vauvan potkut ensimmäistä kertaa vatsan läpi :) Ihanaa, että se alkaa hänellekin konkretisoitumaan. Välillä ihan harmittaa toisen puolesta, että ei pääse kokemaan tätä kaikkea näin fyysisesti.

Me ollaan nyt joka ilta soitettu soittorasiasta vauvalle laulu ja sitten kuunneltu sen potkuja :D vielä en osaa mahalle lauleskella, vaikka tykkään laulamisesta.

Mä en osaa puhua mahalle myöskään... Tuntuu jotenki typerältä. Mies puhuu mahalle... Vauva reagoi puhelimen ääniin potkuilla :P ja yks päivä kuuntelin juutuubista musaa ja se lopetti möyrimisen kun laitoin kännyn mahan päälle...

Mie soitan musiikkia kans masuasukille. Laitan esim puhelimesta, pleikkarista tai tabletista Spotifyn päälle ja sieltä soitan sit itelle mieluista :) aiemmin alkoi heti kauheasti möyrimään mutta nyt rauhoittuu kun soittaa musiikkia ja pari potkua saattaa tulla.

Sanoin miehelle toissa päivänä että tulee niin hassu olo kun juttelen mahalle.. Eilen tunnu luontevalta vaikka siis oon tavallaan tottunut puhelemaan itsekseni kun kissat nyt mitään vastaile :D

Tykkään ihan mielettömästi kans laulaa mutta jotenkin sekin on jäänyt kokonaan mutta kaitpa sitä pikku hiljaa pitää totuttaa itsensä taas laulamaan.. :)

Ei oo kans tullut tälle juteltua tai laulettua. Ei kerkee rauhoittua päivällä esikoisen kanssa ja sit illalla pitää olla hiljaa, kun poitsu nukkuu. Muuten tulee kyllä laulettua, kun se kuuluu mun töihin. Ja kuuleehan se vauva, kun puhuu muutenkin :)
Esikoisen odotuksessa oli kyllä mukavaa, kun makoili, silitteli mahaa ja lauleli. Sitä on tutkittu, että vauvat oppii lauluja jo vatsassa ollessaan ja tunnistaa niitä syntymän jälkeen. Se on musta niin hienoa ja ihmeellistä!

Joo siis sen takia aattelin justiin että pitää ottaa joku tietty laulu niin vauva oppii sen tunnistamaan jo mahassa niin ehkä rauhoittuu kun laulaa kyseistä laulua :)

Takaisin