Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla kans ollu tänään kuplintaa. Tavallaan samanlaista kuin suoliston liikkeet mutta selvästi tuntuu samassa kohdassa jatkuvasti ja selvästi voimakkaammin. Mut en usko että vielä on kuitenkaan oikeasti koska viikkoja vasta 12+6 :)

Oon tuntenut pientä kuplintaa jo pitkään, mut kerran vaan potkaisun. Ja nyt on alkanut jokapäivä tuntuun kuplintaa, eli aika varma olen että ne on liikkeitä.
15+5

Oon nyt kahtena iltana peräkkäin ko oon makoillu mahalleen sängyllä ni ihan alamahalla siis kohdun alueella on ihan hetken aikaa tuntunu pientä möyrintää. Ei tunnu suolenmöyrinnältä, sitä on kyllä tuntunu. Mut tuo on ollu erilaista. En uskalla vielä aatella et olis liikkeitä, mut toivon niin ;) nyt siis 12+5.

Mulla tuntui aamulla 8 aikaan ihan ihmeellistä möyrintää mitä ei aiemmin ole ollut. Joten päättelin että vauva siellä pisti jumpat käyntiin tai jotain. Ei siis ole aiemmin ollut mitään mihin olisi tuon möyrinnän voinut yhdistää. Mutta vielä tosi hentoa tuntemusta ettei sitten tiedä..

Eipä liikkeitä pahemmin tunnu.. Aikaisemmin istukka ollut etuseinässä ja kyl o tuntuneet jo..
Kyllä lauantai-illan konsertissa pientä mylvintää oli. Teki ehkä bassojen iskutkin, että sai vauvan liikenteeseen XD. Sitten saattanut hieman liikahtaa, kun oon mennyt nukkumaan.
nyt rv 14+4

Tällä viikolla oon tuntenut ekat selvät liikkeet. Meni yhdet päikkäritkin ohi, kun jäin vain kuuntelemaan ja tunnustelemaan myllerrystä mahassa. Päällehän ei varmaan hirveästi tuu näkymään lopussakaan kun istukka taas edessä ja ainakin vielä vatsamakkaroita...

Mulla ei vielä tunnu yhtään liikkeitä, tänään 14+1... Kovasti odottelen että alkais tuntumaan. Viime viikolla ultrassa kyllä oikein liikkuvainen kaveri joten toivottavasti kaikki ok.

Ei mullakaan tietoakaan liikkeistä,mutta monien tahojen mukaan hyvin saattaa tuntua vasta myöhemmin, joten en oo viel murhetta kantanut. Rv 15+1

Takaisin