Vauvan liikkeet

Oon itekin miettiny et voiko tuo ihan mahoton vauvan riehuminen saada kalvot puhkeaan? Eilen illalla jokaista raajaa heilutti yhtä aikaa ja päätä puski alas ja peppua ylös. Ihmettelin vaan et miten ihmeessä kalvot kestää tommosen. Näköjään kesti..:wideyed:
 
En taas äsken kärsiny enää istua sohvalla, kun tuli niin kipeesti nyrkkiä tai jotain tuonne ihan alas. Yhtä "sähköiskua" tää oleminen, kun tuo kaveri vähän innostuu :grin Riehukoon nyt, kunhan rauhoittuu kohta, kun aion nukkumaan mennä :p
 
auau, nyt on taas ihan uudenlaisia tuntemuksia :wideyed: Alkoi sillä että muksu ilmeisesti päällä töni lantiota / lonkkia ja nyt tulee kipeitä vihlaisuja sarjana. Välillä vaan nivusiin, mutta monesti leviää alaselästä reisiin asti. Ei kuitenkaan ilmeisesti mitään supistuksia koska todella kestävät vain pari sekuntia ja maha ei tunnu kovettuvan ainoastaan siellä potkitaan ja tökitään. Jospa kohta loppuis niin voi yrittää nukkumista :D
 
Mulla on kans noita kipeitä vihlovia kipuja. Kestää ihan pari sekuntia ja menee taas ohi.. Oon miettiny et toi muksu varmaan johonkin hermoon osuu kivasti. Usein meinaan samalla tuntuu siltä että jalka lähtee alta! :D
 
Fuji, näin mäkin aattelin että johonkin hermoon sen on osuttava :D Puoli tuntia tuota kesti, sen jälkeen oli vauvalla isoin hikka tähän mennessä (mieskin heräsi vieressä kun mun maha hytkyi) mutta puolen yön jälkeen nukahdin :)
 
Mä tuun hulluksi pian näiden liikkeiden kanssa! Viime vkl oli tosi hiljaista molemmat päivät, alkuviikko oli taas hirveää monotusta koko päivän ja tänään on saanut taas kuulostella oikein huolella liikkeitä :arghh: kyllä niitä tähän mennessä olen bongannut tarvittavat määrät, mutta hermostuttaa silti. Lisäksi vauva tuntuu heräävän vasta puolen päivän jälkeen, ennen sitä on aina todella rauhallista.
Odotan synnytystä niin paljon, että vihdoin saisin mielenrauhan jatkuvan liikkeiden tutkailun osalta!
 
Meillä on nykyään aamulla ja iltapäivällä enemmän touhut ku illalla. Mut joo välillä kyl huolestuttaa ite kans toi..
 
^^Mä oon miettiny ihan samaa - tulispa ulos niin ei tarttis murehtia.
Mutta mä oon melko varma, että sit kun se lapsi on syntynyt niin käyn tökkimässä sitä vähän väliä että hengittääkö se vielä :grin
 
Tää maha on oikeasti hiljentynyt. Kyllä sieltä saa laskettua tarvittavat vaimeat ähinät mut melko kärppänä saa olla. Välillä toki tuntuu polvi tai kantapää kyljessä, mut nekin tulee kuin hidastettuna. Kyllä on pojalla ahdasta, onneks hikat sentään tuntuu entiseen malliin :D
Välillä vaan mietin et pitäiskö soittaa johonkin, kun on oikein ollut hiljaista.
 
Meinasin juuri kommentoida et useammin mä tuota typyä nyt tökin ja tarkkailen kun massussa. Nukkuu niin hiljaa, et pitää sormella kokeilla vieläkö hengittää...
Tiiättekö tätä jatkuu sit oikeasti siihen ku nää lapset on isoja... Käyn edelleen iltaisin tarkistamassa hengittääkö mun 9v ja 10v. Viimeks aamulla tarkastin tytön hengityksen kun nukku vielä 11.30 :D
 
Vius ihan samanlaiseksi on täällä myös masu asukin liikehdintä kuin sulla. Yötkin on enemmän hiljaa kuin ennen.
 
Tääl taas päivisin on vähä hiljempaa ja illat edelleen peuhaa ja nykyään öisinki tosi paljon, mut se ei mua valvota :)
 
Täällä on myös liikkeet muuttunut. Selviä liikkeitä kyllä tulee, enkä ole liikelaskentaa tehnyt, mutta hyvin erilaista ja rauhallisempaa. Mietin, että oisko laskeutunut, mutta välillä kyllä tuntuu ihan kylkiluissa asti vauvelin möngerrys.
 
Täällä on ollu suorastaan ihanan rauhallinen ilta tänään. Oon kyllä koko päivän tasaisesti tuntenu liikkeitä ja nyt illallakin vähän aikaa teki taas ihan kipeää. Mutta pariin edelliseen iltaan verrattuna ollu tosi rauhallista. Ehkäpä tämäkin olisi yksi niitä synnytystä ennakoivia juttuja. Sen takia en oo yhtään asiasta huolissani ja kun kerran ei ole kokonaan lakannut vauveli liikkumasta. Aika jännittävää!
 
Mulla on selvästi alkanu tulla semmosia aikoja päivästä etten huomaa liikkeitä. Keskityn muihin asioihin ja liikkeet tuntuu kyllä ulospäin mutta jotenkin en vaan ite tunne niitä ilman että pitää kättä mahalla.
 
Täällä myös pääosin todella rauhallista. Pari päivää oli niin hiljaista että todella sai tökkimällä tökkiä että tuntui liikkeitä. Ruoka ja sokeri ei aiheuta myöskään yleensä enää mitään efektiä, olen varmaan totuttanut vauvan jatkuvalla syömisellä... Nyt on onneksi taas tuntunut liikkeitä säännöllisesti, mutta kyllä tämä tosi rauhallista menoa on. Lähinnä Tuuppaisuja kyljissä ja navan kohdalla muljahduksia.
 
Takaisin
Top