Vauvan liikkeet

Mä en haluaisi huolestua ja saan kyllä 10 liikettä tunnissa varsinkin iltaisin mutta todella erilaisempaa menoa kun aiemmin. Huomenna onneksi neuvola niin aion mainita asiasta siellä.
 
Itsellä synnytystä edeltävänä päivänä liikkeet väheni tosi paljon tai en tuntenut niitä samalla tavoin voimakkaina kuin aiemmin, käyrillä jyskytti kyllä hyvin mutta en saanut koko päivänä liikelaskentaa tehtyä ja sittenpä päätti kaveri syntyä pari tuntia puolen yön jälkeen :dead:
 
Täällä on kyllä kova liikehdintä käynnistä nytkin. Tuntuu ihan lonkista/kohdunsuulta ylävatsalle. Saa nähdä kauan kalvot vielä kestää tätä painetta :grin On kyllä taas aktiivinen kaveri tulossa...
 
Täällä kans masu asukilla on meno rauhoittunut. Yöt saa nukuttua paremmin, kun ei ole niin kovaa myllerrystä. En kuitenkaan ole huolissani, koska liikkeitä tulee laskiessa yli kymmenen. Jos huolestuttaa, niin juon mehua ja kuulostelen, että saako sillä masu asukkiin liikettä. Alkaa vissiin toisella yksiö käymään liian ahtaaksi. :)
 
Täällä kanssa hiljentynyt. Eilen jo itkin kun en meinannut saada liikkeitä tuntumaan kun oli ollut niin hiljaa illan. Olin jo soittamassa synnäril le , kun toinen päätti onneks ilmoittaa olemassaolostaan .
 
Joo mullakin oli toi että ihan viittä vaille soittamassa synnärille.. Mut nyt on taas riehut päällä :) en tiedä oliko eilinen sitten niin rankka ja stressaava että sen takia tää päivä on ollut hiljaisempaa menoa..
 
Kyllä nyt loppua kohti meno hidastuu. Täällä on niin ahdasta yksiössä että vähän väliä tuntuu joku polvi, sääri tai joku kova mykkyrä tuossa oikeassa kyljessä. Liikkeet tosi huomaamattomia mut kiva tietää et siellä se ähisee kun asento vaihtuu. Suurin osa liikkeistä tuntuu vain kun laittaa käden mahalle. Ihme ja kumma kun vauvelin käsien liikkeitä en tunnista ollenkaan.
 
Minä joudun myös välillä tökkimään tyyppiä että liikehtisi vähän. Pari kertaa ollut koko päivän liikkumatta (tökkimiseen reagoinut) ja vasta illalla alkanut möyryämään oma-aloitteisesti.
Huomasin eilen saman. Koko päivä tosi vaisua menoa ja kun pistin pitkäkseni niin johan alkoi rumba. Mies epäili et sillon tulee enemmän liikkumatilaa ja siksi liikkuu enemmän kun makaa. Onneksi liikkui sen verran paljon ettei tarvitse olla kovin huolissaan :)
 
Täällä liikkeitä kyllä tuntuu. Mut hassua tosiaan mielestänikin kun kaikkia liikkeitä en tosiaankaan tunne (ehkä hyvä niin :P ) mies laittaa käden mahalle, ni heti saa potkut...ja mä en tunne mitään
 
Täällä on liikkeet vähentynyt tosi paljon viimeisen 4pvä:n sisällä.. ja aina ei tule.se 10 liikettä täyteen.. :arghh:
 
Jos se pitää paikkansa et tyyntä ennen myrskyä ni mulla ei ainakaan oo synnytys lähettyvillä, sen verran kovaa menoa pitää edelleen tuo bebe..:grin en kyllä muista et miten aikasemmista oli.. saattaa välillä olla vähä rauhallisempia päiviä mut ei kyllä tarvi liikelaskentaa tehä.
 
Oli taas välissä pari rauhallisempaa päivää ja nyt eilen ja tänään on riehuttu sit senkin edestä! Kohta on varmaan maha ihan kipeä kun toinen niin kovasti venyttelee tuolla :grin
 
Mulla oli eilen kova möyrintä. Päätä puskettiin alas ja tuntui että neiti räpiköi kaikilla neljällä raajalla itseään alaspäin :D pää tuntuukin ihan hollilla. Odotan vaan koska puhkasee kalvot tolla riehumisella.
 
Hei tosta puheen ollen! Eilen illalla kuului ihan järkyttävä poks! Aattelin ensi että Jaa nytkö meni vedet mut ei sit kuitenkaan.. Ekaa kertaa kuului tollanen ääni!
 
Tänään ollut ihan hirveä rumba koko ajan... Vatsa heiluu puolelta toiselle ja napsuu ihan koko ajan. Tekis mieli hyppiä vaikka tasajalkaa jos se vauva vaikka tipahtais jo vähän alemmas :grin
 
Takaisin
Top