Vauvan liikkeet

Meillä hikataan 2-4 kertaa päivässä. Eilen oli taas sinänsä rauhallinen päivä mut liikkeet todella voimakkaita.. Meni pari kertaa ihan hermot kun toinen tunki taas tonne vasempaan lonkkaan vaan..
 
Täällä kans kova hikkaaja. Tulee se ainakin 4 krt/vrk :) alkaa bebe tuntuu jo niin isolta että hyvä kun mahtuu enää kyytiin. Maha venyy joka suuntaan ja tuntuu et kudokset on ihan repeemispisteessä.
 
Täällä on myös maha ihan piukea, luulen, että kohta repeää arville ja pahasti. Vielä ei oo tullut kuin pienen pieniä arpia mahan ympärille. Ja kun tää koko pömppö on tossa edessä, voisi nyt vähän edes levitä sivuille :rolleyes:
 
On välillä tosi tiukilla maharaukka ja tuntuu et pitää öljytä vähän väliä. Mut tällä hetkellä on jotkut syvemmät kudokset repeemässä.
 
Hieman ehkä tuli semmonen creepy olo ku ekaa kertaa tunsin.. Sillai että mikä hitto toi nyt on!? Aaaaaaapuva! :D sit tajusin että niin se on varmaankin jalkapohja :smiley-bounce022

Tänään on jotenkin turhan rauhallinen vauva.. En tiiä pitäiskö tässä mennä jo kokeilemaan makoilua sängyssä jos vaikka sit lähtis liikkeelle poju..
 
Mulla tää pikkunen on rt, mut vaihtelee kyllä päivittäin et onko kylki oikealla vai vasemmalla. Ei siis taida olla kiinnittyny? Vai vaihteleeko vauva sillonki edelleen kylkeä vaikka olis kiinnittyny?o_O Laskeutunu vissiin kuitenki on.. no huomenna selviää lääkärissä.
 
Mulla tää pikkunen on rt, mut vaihtelee kyllä päivittäin et onko kylki oikealla vai vasemmalla. Ei siis taida olla kiinnittyny? Vai vaihteleeko vauva sillonki edelleen kylkeä vaikka olis kiinnittyny?o_O Laskeutunu vissiin kuitenki on.. no huomenna selviää lääkärissä.
Mulla todettu olevan rt jo rv33. Ei ole vielä kiinnittyny ja on kyllä kääntyilly ihan jatkuvasti. Pitkään oli selkä enemmän tuolla mun vasemmassa kyljessä, eilen neuvolassa oltiin selät vastakkain ja äsken kätilö kopeloi, että olisi selkä mun oikeassa kyljessä. Siltä se kyllä on tuntunutkin, että liikkuu. Mun puolesta saa pyöriä vaikka miten, kunhan vaan pysyy rt. Eipä se enää tässä vaiheessa helposti siitä taida muuksi muuttua (tänään 38+2).
 
Täällä vauva ollut muutaman päivän nyt tosi kova liikkumaan. Varsinkin iltaisin maha heiluu niin paljon että oikeasti jännitän kestääkö kalvot tuota menoa :grin
 
Päikkäreille meinasin ruveta, mutta tuntuis siltä, ettei tämä ajatus saanu kannatusta. Nimim. Taitaa maha revetä kohta :grin
 
Okei mitä ihmettä.. Poju on jo tähän mennessä tänään hikannut neljästi! Tänään hän on myös liikkunut enemmän mitä eilen.. Sit niinku ihan reippaasti enemmän.. Mietin vaan että miks ihmeessä hän on ruvennu nyt hikkaamaan noin paljon.. Heräsin yöllä 3 paikkeilla siihen että vauva hikkaa..
 
Joo mut tänään jo 6 kertaa selvästi hikannut.. :D jotenkin tuntuu että vaan lisääntynyt määrä..
 
Ahistaa ahistaa ahistaa.. Vauva liikkuu tosi vaisusti jo monetta päivää putkeen. Aiemmin saattoi koko vatsa heilua puolelta toiselle, nyt tunnen lähinnä sellaisia pieniä muljahduksia. Yritän uskotella, että tää on ihan normaalia kun tyyppi kasvaa ja ei oo tilaa mut vois tulla jo pihalle - pelottaa et jos siellä onkin joku hätä.
 
Itellä kans nyt samaa.. Kolmatta päivää hiljaisempaa menoa masussa.. Enkä tiedä pitäiskö huolestua vai ei kun tyksissäkin sanottiin erikseen tuosta että pitäis sit mennä tarkistuttamaan tilanne..
 
Sama juttu täällä! Iltasin on selvä tunnin-parin myllerryshetki, mutta päivällä melko rauhallista liikuskelua. En kuitenkaan oo huolestunu, kun liikkeet kumminki tuntuu, vaikka saakin vähä tarkemmin kuulostella. Liikkeet tosiaan muuttunu erilaisiksi..
 
Täällä myös ehkä hiukan vaisumpia ollu liikkeet. Niitä on edelleen aika paljon, mutta ei ole nyt aiheuttanu mitään isompia säpsähdyksiä, kun ei enää niin kovalla voimalla iske kylkiluihin tms :D Eilen tosin tuntui poraavan päätään väkisin läpi tuolta alakerrasta, semmosia sähköiskun tapaisia tuikkauksia tuli hetken aikaa. Istupa siinä sitten pikkujouluissa tyynen rauhallisena ruokaa odotellen :joyful:
 
Takaisin
Top