Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lääkäri kysyi että oonko tuntenut vielä liikkeitä, ja kerroin ahdistuksesta kun tosiaan en tunne muuta kuin tollasta kamalaa (ihan kuin vatsataudissa esiintyvää) möyryntää. Lääkäri sitten valaisi mua, että se on tosiaan vauva joka kääntyy ympäri (siis pää mun napaa kohti ja kääntyy pää mun selkärankaa päin tai toisin päin)... Mä olen yrittänyt tunnustella sellasia hentosia pieniä hipsutuksia ja kuplia, eikä tullut mieleenkään ettei mun baby ehkä olekkaan niin hienovarainen
Vauva siis kääntyi siinä tutkimuksen aikana ja sykkeitä kuunnellessa sen kääntymisen huomasi hyvin... Eli voisin sanoa tunteneeni ekat liikkeet 17+0... Varmaan noita kuplia on ollut jo ennen tota mutta enhän mä mitään ole huomannut.
En tiiä millon sitä sit uskois :'D Jotenki ei oo vaa mitää superselkeetä tullu mut ehkä näillä vkoilla pikkuhiljaa tulis ihan potkujakin. Nyt 16+0.Kyllä ne sieltä tulee :) missä sun istukka sijaitsee?Minun pitää varmaan jättää lukematta nää vauvan liikkeet kun en tunne mitään... Tai tunnista.![]()