Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mari84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä viimein liikkeet tullu selkeemmiksi. Nyt tuntuu jo päivittäin eikä voi erehtyä mistä kyse.rv 18+1. Mahan läpi ei kyllä tunnu vielä.

Tänään 18+6 ja tuntui 110% varmasti liikkeet. Ja samalla myös mahan päällä. Mä en ilmeisesti oikein rekisteröi pienempiä liikkeitä.

Tänä aamuna ku käännyin selälleen tunsin vatsan päälle ihan selvän kovan möykyn joka siihen hetkeä ennen oli tullu ku tunsin sen. Se oli tuossa oikeassa yläkulmassa ja ilmeisesti mulla jo kohdun ylin kohta on aika korkealla. Ukon käden laitoin siihen että siinä se on :D ihmetteli vaan että miten maha vieläki voi olla näin löllö vaikka maha kasvanut niin paljon. Hitto sen noita ihania kommentteja :D tokasin vaan että iltaisin se kasvaa ja yön aikana pienenee :D

Nyt luulen että eilen vauva möyrysi mahassa viikoilla 18+3 ! Oli kyllä niin ihana tunne, juurikin sellasia ilmakuplia♡ tuntuispa tänäänkin niin tulis varmistus että oli tosiaan vauva:)

Mulle paljastu eilen, että se agressiivinen möyryäminen onkin lähtöisin mun vauvasta eikä mistään pierusta :hilarious: Lääkäri kysyi että oonko tuntenut vielä liikkeitä, ja kerroin ahdistuksesta kun tosiaan en tunne muuta kuin tollasta kamalaa (ihan kuin vatsataudissa esiintyvää) möyryntää. Lääkäri sitten valaisi mua, että se on tosiaan vauva joka kääntyy ympäri (siis pää mun napaa kohti ja kääntyy pää mun selkärankaa päin tai toisin päin)... Mä olen yrittänyt tunnustella sellasia hentosia pieniä hipsutuksia ja kuplia, eikä tullut mieleenkään ettei mun baby ehkä olekkaan niin hienovarainen :joyful: Vauva siis kääntyi siinä tutkimuksen aikana ja sykkeitä kuunnellessa sen kääntymisen huomasi hyvin... Eli voisin sanoa tunteneeni ekat liikkeet 17+0... Varmaan noita kuplia on ollut jo ennen tota mutta enhän mä mitään ole huomannut.
Tänään 17+3

Täällä on ollut useamman viikon hiljaiseloa (ekat liikkeet tunsin jo moooonta viikkoa sitten) mutta eilen oli myllerryspäivä :Heartbigred Sit niitä odottaa koko ajan vain enemmän..

Ärsyttävää todella kun välillä tunnet yhden pienen liikkeen, sitten on pitkä aika jopa päiviä etten tunne mitään ja sit taas kirppu ilmoittaa itsestään että hengissä ollaan. Huomenna neuvola ja sitten kuunnellaan onko syke :D

Lucky, ihan sama juttu. Oli välissä päiviä, etten tuntenu mitään, eilen oli monta jumppatuokiota ja tänäänkin kaveri alko riehua heti kun nousin aamulla pissalle. Edelleen touhuilee <3

Joo, parasta ikinä <3 Etenkin se kutittelu ja mönkiminen. Meillä tää monottaa mua välillä kohdunkaulaan tai jonnekin sinne tienoille (tai sit ne on joitain muita kipuja, tuntuvat vaan aina liikkeiden yhteydessä) - se ei oo kivaa :D

Varmaan viikko sit kirjotin, et oon tuntenu ehkä jotain, mutten oo ollu varma, että onks se nyt ollu vaan ilmaa vai lapsen liikkeitä. Eilen kuitenki tuli ensimmäiset ihan selvät potkut, jotka tuntu voimakkaasti mahaa painaen myös vatsapeitteiden päältä. Mut eipä niitä vielä liikkeitä vielä siihen tahtiin tunne, ku tästä muutaman kuukauden päästä. Viikkoja siis 16+5.

Oon pari päivää epäilly tuntevani vauvan liikkeitä mut en usko vielä varmaksi :joyful: En tiiä millon sitä sit uskois :'D Jotenki ei oo vaa mitää superselkeetä tullu mut ehkä näillä vkoilla pikkuhiljaa tulis ihan potkujakin. Nyt 16+0.

Minun pitää varmaan jättää lukematta nää vauvan liikkeet kun en tunne mitään... Tai tunnista. :confused005

Mä en oo kyllä missään vaiheessa pohtinut, onko kyseessä ilmavaivoja vai Mini-Me. Se on niin erilainen tunne. Ainoo oli tänään ku kaveri riehu, niin painoin käteni vatsalle ja tunsin pienen aaltoliikkeen. Siitä en oo ihan varma, oliko se vauva vai suolisto :D

Täällä on 15+5 ja ei tietoakaan liikkeistä. Mulla istukka edessä, kuten ensimmäisessäkin raskaudessa, joten en ihan heti liikkeitä odotakaan tuntevani. Tiedättekö missä teillä istukka sijaitsee meinaa se voi noihin tuntemuksiin vaikuttaa?

Mulla on istukka ihan takaseinässä, ja oon tuntenu liikkeet rv 13+4 lähtien. Lääkäri ainakin sano, että vaikuttaa tosi paljon.

Takaisin