Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heräsin tällä viikolla siihen ( olin siis vasemmalla kyljelläni ) kun Tiiveröinen potki samanaikaisesti jaloilla ja käsillään. :D Hän oli siis poikittain masussa. Tais olla sitä mieltä ett ois aika herätä ja saada murkinaa. Jokseenkin hellyyttävää herätä kun toine viuhtoo masussa. <3

Täälläkin nykyään päivittäin tuntuu tulevan hikka. Noin viikon ajan huomannu tämmöstä. Ja potkut tuntuu aika pistäviltä kun tuo mahan iho on niin ohueksi muuttunut. Jos en väärin nähnyt niin vähän jo maitoakin alkanu kehittymään. Nyt 30+4.

Tänään tullu pientä sähkö iskui tonne alapäähän. Potkut ollu niin kovia et kohta potkii ittensä ulos. Tuntuu niin hassulta kun suoraa häpyluun vierest tuntuvat liikkeet.

Minustakin tuntuu välillä, että pikkuoravat aikovat potkia tiensä ulos. Olen roikutellut mahaa nyt joka päivä konttausasennossa ja sohvan selkämykseen nojaten, että siellä mahtuisi kääntymään helpommin. Mitään ei kyllä ole tapahtunut, edelleen pommitus alamahaan jatkuu. Toivottavasti ne ei pysty potkimaan rakkoa hajalle - koville se nimittäin joutuu varsinkin näin iltaisin!

Täällä myös vauveli pää ylöspäin eikä osoita mitään merkkejä kääntymisestä. Kaikki liike tuntuu alavatsassa, ja jotenkin mielestäni todella alhaalla. Jännittää vaan, meinaako se kääntyä lainkaan. Eilen yritin hetken olla kontillaan, jos se olisi edesauttanut kääntymistä, mutta ei tullut mitään. Kova kipu tuli ylävatsaan hetkeksi, niin että jumitin siinä nelinkontin lattialla, kunnes mies tuli ihmettelemään touhua. Toivoin jo, että kipu olisi johtunut kääntymisestä, mutta ei. Vieläkin potkut tuntuvat alhaalla... välillä saa juosta vessassa viisi kertaa yössä. Eikä tämä olo tästä varmaan ainakaan helpotu enää ennen synnytystä.

No, tuolla vessassa ravaan minäkin öisin vaikka pää on vauvalla alaspäin...pää painaa virtsarakkoa. Ja, hmm, hieman asettaa tuo alhaalla oleva pää aikuisten keskiseen liikuntaankin haasteita ;)

Eli vaivoja riittää, oli vauva mitenpäin hyvänsä. Meillä taitaa alkaa tila vähän loppumaan, kun potkuja on vähemmän ja "venyttelyitä" enemmän.

Jee nyt vähän helpottaa pikkunen kääntyi päivällä pää alapäin ja kyllä nyt tuntuu häpyluun kohal todellakin painetta ja kävely haasteelliselta.

Voi kyynel...viime yönä taas pari tuntia hereillä, kun mahassa oli bileet. Eikä meno ole hiljentynyt nyt päivällä, vaikka yleensä tuollaisten öiden jälkeen on vähän hiljaisempaa.

Mun mahassa oli kanssa hikkakausi ennen joulua, mutta nyt harvemmin.

Huh mikä yö takana:dead: illalla pikkusella hikka...klo.2-4 armottomat bileet/jumpat ja sen jälkeen mulla tuli ihan hirveen huono olo, en oksentanu kuitenkaan...sitte klo.6 tuli yhtäkkiä hirvee hiki, joka nopeesti meni sitte ohi... aamulla vihlo vähä alavatsaa...muilla tälläsia kokemuksia ?:bored:

Nodde, mullaki ollu kummallista toimintaa viime päivinä. Kovaa pyörimistä vauvalla ja viime yö oli yhtä heräilyä. Mikään asento ei tuntunut hyvältä. Maha painaa jotenki paljon enempi ja on semmonen kova ku kivi. Pitkän aikaa ollut tunne, että vauva on pää alaspäin ja melko alhaalla. Mutta ihan kun eilen oiski päättäny kääntyä johonkin outoon asentoon, siks epäilin et mul oli tuskane olo. Myös tuntunu välillä että happi loppuu. Niin ja ne potkut on niin teräviä nykyään, on alkanu tulemaan semmosia vihlaisevia kipuja alakertaan, niitä kuuluisia suikkapuikkoja? Kovasti myös miettinyt viime päivinä synnytystä ja lueskellut noita tammikuisten synnytystarinoita :)

Pikku likka on alusta asti ollu kova liikkumaan ja nyt lähes kaikki liikkeet sattuu kun ovat niin voimakkaita ja hänellä on tilaa niin vähän... :sad001 Toivottavasti tää olis pian ohi. Nyt "vasta" 32+4

Täällä kans typykkä potkii välillä öisin niin että meinaan hypätä sängystä! Jotenkin jalkansa osuu hermoon/lantioluuhun (?!), enpä kyllä ihan osaa sanoa miten päin on mahassa...veikkaus että jo pää alaspäin nyt pääosin, mutta välillä edelleen koittaa mennä poikittain muttei onnistu. Rv täällä se kans vasta 32+5

Mulla on joulusta lähtien ollut mahassa aktiiviviikot, ihan käsittämätöntä mikä mongerrus siellä käy. Tuntuu, ettei hiljene ikinä... kai se joskus nukkuu?? :D

Jotenki tuntuu nyt että pikkunen olis mytyssä oik. kyljessä:confused: ja maha on ku ilmapallo...

Mulla on joulusta lähtien ollut mahassa aktiiviviikot, ihan käsittämätöntä mikä mongerrus siellä käy. Tuntuu, ettei hiljene ikinä... kai se joskus nukkuu?? :D
JAtkaakseni tätä, no nyt se nukkuu ja on ollut hiljaista 9 tuntia, apua onko sillä kaikki hyvin? :D Raskausaika on mahtavaa, voi murehtia ihan koko ajan jotain.

Eilen varmistui ultrassa uudet tuntemukset oikeanpuolen kylkiluissa ja painon tunnen virtsarakossa. Tiiveröinen onkin kääntynyt pää alaspäin. :) :) Hienoa!

Aamu yöstä 4 - 6 välillä oli sellasta menoa, ett huh huh! Taisin herättää hänet omalla veskikäynnilläni. :)

Meillä vauva leikkii nylkien ilmeisesti jalkapohjaa mun kylkiluita vasten :-)
Aika metkaa, vaan pikään kestäessään se alkaa ottaa kipeetä!
Hikkaa kovasti nykyään. Illat ja yöt on sitten maailman aktiivisinta aikaa, päivällä ollaan vaan ja hengaillaan.

Meillä vauva potkii eniten päivisin, hyvin harvoin potkii öisin. Muutenkin jotenki hyvin rauhallinen vauva välillä oikein liianki rauhallinen, saa usein tehdä liikelaskentoja.

Takaisin