Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hansunen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on kans mun ja miehen lisäksi liikkeet tuntenu vanhempi pojista(nuorempaakin on pikkunen monottanu, kun oon häntä sylissä pitäny, mut ei taida tajuta sitä vielä :P), mun äiti ja sisko :) viikkoja nyt 24+4.
Ja täällä on kans muutamaan kertaan potkastu niin et sattuu, esim ku oon kumarrellu/kurottanu jotain, ei tainnu pikkunen pitää asennosta :P

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Viikonlopun on ollut hiljaisempaa liikkeiden osalta, mutta tänään on jo taas hyvin liikkeet tuntuneet <3 vielä odotetaan, että liikkeet alkaisivat paremmin tuntua istukan takaa vatsan päällekkin. Mies, kun harmittelee, että ei vielä kunnolla niitä tunne. Itsekkin odotan selkeitä iskuja ja potkuja, koska vielä liikkeet tuntivat kuplinnalta ja muljahteluilta. Täytyy kyllä varoa, että mitä toivoo, koska loppuraskaudessa varmaan kiroan potkuja, jotka runnovat sisuskaluja. Nyt on siis rv22+1.

Mä tossa aikaisemmin makasin sohvalla ja "kirosin" ku tuntuu siltä että mua hakattais sisältä päin :D

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

Meillä kaveri keksi mistä äitin saa liikkeelle, alkanut nyt myllätä rakkoa vasten ja sitten saakin vessassa juosta :D nyt onneksi ollut nukkumaan käydessä vähän rauhallisempi.

Täällä on kans keksitty miten kiva on potkia rakkoon ... Varsinkin jos on kova vessahätä nii kyllä tuntuu ilkeelle. . Mutta eipä tarvii murehtia ku liikkuu niin paljon<3

Sent from my SM-N9005 using Vau Foorumi mobile app

meillä onneks poju potkii rakkoa aina ku oon vessas... Se oikee varmistelee et varmasti tyhjenee rakko. :D

Täällä 23+0 ja vieläkään ei juurikaan liikehdintää havaittavissa. Pientä kuplintaa ja ruplatust aika-ajoin, mutta todella epäsäännöllistä. Mitään potkuihin viittaavaakaan en oo tuntenu. Harmittaa ja välillä oikein surettaakin. Onneksi ultrassa ja nauvoloissa kaikki on aina ollu oikein hyvin. Onko muita vastaavia kanssaodottajia?

Täällä ensimmäiset liikkeet rv 20, kovasti muut ihmettelivät kun en tuota ennen havainnut mitään... Mutta onhan se ihana tuntea potkut, ei tarvitse kokoajan dopplerilla varmistaa ollaanko sillä hengissä :p

Nyt kaksi päivää Kalevi potkinut melkein koko ajan pitkin päivää =) Vieläkään ei uskalla potkia isän kädelle mut ehkä sekin päivä vielä koittaa =)

Viikkoja 21+0 ja hentoja liikkeitä tuntuu säännöllisen epäsäännöllisesti. Melko harvakseltaan niitä kuitenkin tuntuu eikä välttämättä edes päivittäin. Rakenneultrassa kuitenkin tyyppi oli hyvinkin aktiivinen ja liikkui koko ultran ajan, en kuitenkaan tuntenut mitään muuta kun yhden potkun ultrauksen aikana. Istukkakin on takaseinässä, eikä pitäisi siten olla esteenä liikkeiden tuntemiselle. Ehkäpä tämä on sitten yksilöllistä. Pitää myös muistaa että maha-asukki on vielä tässä vaiheessa kovin pieni möhkäle, eli ei pystykkään kovaa vielä potkimaan.

Mun mahassa kyllä myllertää välillä niin kovaa että oikein säpsähdän. Tulee tosi teräviä potkuja vasemmalle alavatsaan ja välillä navan viereen. Muistakaa että vauvat on tosiaan vielä pikkuisia ja voivat potkia istukkaan tai selkärankaan päin, jolloin potkuja ei välttämättä tunne.

Täällä on myllerretty nyt oikein urakalla koko viikko. Yhtenä päivänä ilmeisesti oli vuorossa venyttelyä kun vatsaan nousi hitaasti kumpu ja laski yhtä hitaasti :) 24+4 ja istukka on takana

Mä oon huomannut että kyytiläinen viihtyy enemmän oikealla puolella, usein tuntuu sellainen kova kohta siellä. Ja vaavi reagoi nyt jonkin verran ympäristöön ja ääniin, esim. tuntuu että säikähtää kovia ääniä kun alkaa potkimaan, liikkuu kun mahaa silittelee yms. Edelleen aktiivisuus vaihtelee, välillä vilkkaampia ja välillä rauhallisempia päiviä.

Täällä sama homma, kun Autumnilla. Huomaa, että kovat äänet pelästyttää/ärsyttää ja sitten tuleekin oikein napakasti monoa. Toinen viihtyy selvästi enemmän myös oikealla puolella, etenkin aamuisin löytyy toistuvasti sieltä. Meillä on aika selkeä päivärytmi, paitsi jos oon koko päivän kovasti liikkeellä ja touhuan. :)

Täällä myös tulee jo tosi napakoita potkuja, välillä ihan säikähtää :P ja selkeesti reagoi ääniin. Muutama pv sitte leikkittiin esikoisen kans legoilla ja kun nuorempi heräs ni alko leikin volyymiltaso nousee niin et nuorin veljeksistä aloitti omat bileensä :P

Isäänsä tullut illanvirkku meidän jäbä. Toisaalta heti aamustakin alkaa jytä kun makoilee sängyssä. Potkuja ja pyörimisiä ja ihanaa ja hattaraa ja nääs nääs ♡

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

Illasta on vilkkaana ja heti aamusta.. :) päiväksi vähä hiljenee, nyt uskon että helteet vaikuttaa ettei pävisin liiku niin paljon. :) Dobbleria en ookkaa vähään aikaan käyttäny..

Tällä viikolla iltoihin on sisältynyt paljon telkkaria kiinnostavampaa viihdettä: maha aaltoilee itsekseen, kun tyttönen tekee iltajumppaansa :p. On kyllä ihanaa, miten liikkeistä on tullut yhä isompi osa päivien kulkua, viikkoja nyt 21+6 :Heartred.

Takaisin