Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hansunen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä liikkeet tuntunu viikolta 16 lähtien, ensin pieninä hipaisuina ja töytäisyinä mutta siitä joka viikko voimistuneet ja selkeentyneet :) Niin ja ootan esikoista ja viikkoja nyt 19+4.

Mulla oli tänään vapaapäivä, mutta heräilin kuitenkin ennen kuin mies oli ehtinyt lähteä töihin. Makoilin hetken sängyssä ja laitoin käden mahan päälle ja silitin - sain oitis napakoita potkuja vastaukseksi. Mies sattui tuemaan siihen jotakin paitaansa hakemaan ja totesin, että "täällä potkitaan". Niin sai mieskin hyvän työpäivän toivotukset ja olivat kovemmat kuin ikinä :) Hauskaa. (Vielä, kun ei tahkota kylkiluita.)

Istuin ja nojasin oikealle puolelle ja tuntu ku jotain ois jääny jumiin ja alko kauhee potkiminen.. ja aikaisemmin tänää tuntu siltä kun pikkusen jalka tai joku ois jääny puristuksiin tonne masuun ales. Onks muilla ollu tälläsiä tuntemuksia?

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

Selviä potkuja aloin itse tuntea raskausviikolla 19. Sitä ennen nippailuja ja jotain pientä ja epämääräistä, josta en ollut varma. Nyt voimistuvat viikko viikolta ja viikollla 20 kumppanikin pystyi jo tuntemaan masun läpi kun makasin. Jokaista liikettä tosin ei masun päältä tunne, vaikka sisältä tuntuisikin :) Nyt olen tuntenut päivisin ja iltaisin joka päivä. Ihana tunne kun pikkuinen potkii ja möyrii masussa :) Itselläni istukka etuseinämässä ja eka lapsi tulossa. Voi olla etten aiempia liikkeitä olisi osannut tunnistaa vauvan liikkeiksi. Oli mielestäni enemmän kohdun venymistä ja liitoskipuja muistuttavia.

Mulla on istukka edessä niin tunnen potkut ihan muutamassa paikassa. =) Ihan ihan alhaalla ja sitte joskus harvoin sivuilla, useimmiten potkii kumminkin siellä alhaalla niin että tuntuu selvästi ja näkyy <3 Nii ja sivuilla tuntuu selvästi joskus kun makaa kylellään =)

Sunnuntai-iltana (rv 19+1) tyyppi unohti ujostella, ja vihdoin potkaisi myös isin käteen :love7. Normaalisti liikehdintä lakkaa välittömästi, kun mies yrittää kokeilla, vaikka olisi kuinka pitkään tuntunut potkuja ennen sitä :grin.

Miulla tunttuu aamusin monesti tosi voimakkaita potkuja ja pari kerttaa on mieskin saanu potkun kätteen. Miun on tosin pitäny laittaa miehen käsi mahalle, ei se ite laittas ikinä. Välillä tunttuu, ettei sitä kiinnosta tää raskaus yhttään, mut tiiän että sillä on hirvee työstressi ja ajatukset muualla, joten yritän olla loukkaantumatta.

Tänää makoillessa sohvalla katselin masua ja siellä käyvää möyrintää/mahan heiluntaa ja yks kaks pamahti navan yläpuolella näkyviin kohouma potkun tai nyrkin iskusta. :love017 aikamoinen tuuppaus pieneltä :Heartred vielä kun ois saanut isännällä videolle! nyt rv 23+4

Voi sissus! Viime yönä sain kunnon herätyksen maatessani makoisasti kyljelläni... Iskuja tuli peräkkäin kaksi, mutta se mihin ne tuli, onkin pieni mysteeri... Se nimittäin tuli johonkin sisuskaluihin ja voin kertoa, että se sattui!!! Ihan kuin se olisi potkaissut mua häntäluuhun tai peräsuoleen tai jalka tullut jo peräaukosta ulos, sen verran tuntui että ikäänkuin jotain olisi puhkaistu mun sisältä! Taisi asento mulla on muksulle huono ja käännyin selälleni ja hieroin vatsaani. Sen jälkeen alkoikin vatsassa kiertää ja herätessäni oli vatsa hyvin löysällä ja olin nukahtanut uudestaan ja nähnyt unta, että labrakokeissa olin pissannut verta! Että tällästä meille, sori ronski puheeni mutta nyt pystyn jo itsekin tälle nauramaan, yöllä ei naurattanut :D

Nyt on vauvan liimmeet ruvennu näkymmään mahan päälle. Mut taittaa ola ujo piimä, kun ainakun pyyvän tyttöö kahtommaan niin lopettaa. Isosisko halluis niin mielellään nähä tai tunttee vauvan liikkeet, mut ei oo vielä kerttaakkaan onnistunu.

Kovin hyvin liikkeet ei vielä tunnu vatsan päälle, mutta tytär sai eilen todistaa ensimmäisenä mun lisäkseni pari potkua kädellä masun päältä. Oli ihanan otettu kun tunsi liikkeet, yhtä hymyä koko tyttö! :) ♡

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin