Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zoe_88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tää on yleensä oikealla. Kohtu on tainnu kasvaa sillä puolella enemmän ni taitaa olla paremmin tilaa. Tietty mutu on et istukka on enemmän vasemmalla puolella ku vaik vauva siel oliski ei tunnu liikkeet yhtä hyvin vaan se "katoaa" sinne.

Toi o hengannu poikittain tai pää alaspäin yleensä mut pari viikkoa sitten kääntyi ekaa kertaa istumaan ja ny on kai hoksannu et siel mahtuu olemaan miten päin vaan ku potkut näkyy välillä ihan häpyrajalla. :) Poikittain se ei taida enää mahtua ni varmaa siks tarvinnu uusia asentoja etsiä.

Ihan selvästi on vasemmalla koko möykky. Napakin on "siirtynyt" vasemmalle...Sen asennosta en osaa kyllä noin tarkasti kertoa kuin elmiina, mut ihan sekaisesti potkii nykyisin mihin vaan kerkeää ja paljon. Tiistaina ehkä neuvolalääkärissä sen taas näkee, miten päin on :)

Koko illan toi on myllänny nii että maha heiluu... :grin Mistä vetoo ni ei kuulu pihaustakaan enää ku isi tulee kotiin!

Mä tunsin tänään eka kertaa liikkeitä oikealla puolella, tai ainakaan en muista tunteneeni aiemmin :p! Aamulla ku herättiin niin mies tuumas että mun maha on ihan muotopuoli, vauveli siis oleili vasemmalla puolella ja oikee puoli oli "ihan" lättänä :laughing002. sitten potkiskelikin oikeeta kylkeä. Muutenki typykkä on ihan mahoton ikiliikkuja, mikäli tosta voi yhtään ennakoida mitään niin meille tulee aika energinen laps :)

Meidän tytär on ihastunut isäänsä <3 Tänäkin aamuna alkoi heti kiivas potkiminen ja möyryäminen kun isi laittoi käden mahan päälle :) Tämä alkaa olla jo tapa, samoin kun se, että se lakkaa liikkumasta kun minä laitan käden mahan päälle, olisko se jo kyllästynyt muhun :grin

Takaisin