Onneks en oo ottanu nyt sittenkään tosta liikelaskennasta *ainakaan vielä+koputtaa puuta* mitään stressiä. Se johtuu täysin siitä, että junnu liikkuu välillä todella aktiivisesti ja välillä sillä on ne hiljaset kaudet ja jo aika säännöllisesti: Aamulla kun herää, se potkii et "jatka unias" sieltä vatsasta tai kääntää kylkee. Sit päivällä on enemmän niitä hiljasia kausia johtuen siitä et häärään kotona kaikenlaisia hommia, ym. Sit taas kun illalla alkaa uni maistaa, niin siinä vaiheessa on hirmu bileet vatsassa. Ja tosissaan se, et me äiti ja isä ollaan pitkiä ja isoluisia, epäilen, että lapsestakin tulee suht iso.. oon jo henkisesti varautunu johonkin nelikiloseen. Mut jännä fakta on sekin, että minä ja mun mies molemmat painettiin syntyessä vaan sen 3600 g eli ihan normikokosia oltiin?... Hm....
Eilen oli aika karu, kun lapsi työns jotain terävää suoraan navan yläpuoleltä läpi ja kuljetti ehkä kolmen sentin verran musta päin katsottuna oikealta vasemmalle. Näytti kun ois jollain sormella/varpaalla tökänny vatsan läpi, kun niin pieni kumpu nous ehkä puoli senttiä ylöspäin just navan yllä ja kulki etiäpäin. :D