Vauvan liikkeet <3

Täällä ei malteta odottaa ensimmäisten liikkeiden tuntua ! :( kyseessä vielä ensimmäinen niin ei oikein tiedä mitä odottaa ja tunnistaako niitä ensimmäisiä hipaisuja ollenkaan. :rolleyes:

Mulla tuntuu jo ihan päivittäin liikkeet ja alkanu vahvistumaan tässä kokoajan. Tänään töissä tuntu oikeella puolella kunnon muljahus, lienekkö toinen vetässy voltin. :D

Edit: Niin niitä liikkeitä alkuun odottaakin mutta sit lopussa vaan toivoo että ei niin kovas potkis ku ne voi välillä sattua.

Mua ei kyllä esikoisen aikana potkut koskaan sattuneet. Lähinnä oli kiva seurata, kun maha taipui mitä ihmeellisimpiin muotoihin, kun toinen möngersi sielä :) . Ja aina sain yötkin hyvin nukuttua, kun ei tyyppi öisin koskaan liikkunut.

Vielä en uskalla sanoa tunteneeni mitään liikkeitä, vaikka ehkä oon jotain pientä tuntenutkin. Täytyy vielä odotella, että voimistuu. Ekasta tunsin jo viikolla 15+, nyt menossa 16+5..

Mulla esikko rusikoi kylkiluita kun en saanut liikkua ja muutenkin kiristeli nahkoja ajoittain. Mutta kovasti ootan jo niitä isompia ja selkeempiä potkuja. :)

Mullakin tuntunut parin viikon ajan jo koko ajan selkeämmin ja vahvemmin, tänään muuten 17+0!

Esikoinen oli perätilassa aluksi ja tunki päätään mun oikeaan kylkeen, sattui! Sit kun kääntyi niin potki siihen samaiseen kylkeen, ei kiva. Mutta kyllä silti odotan et pystyy tuntemaan liikkeet vatsankin päältä ja että tuntuu vielä useammin kuin nyt. :)

Täällä hipsuttelut vähentyny ja tilalle alkanu tuleen potkuja ja muljahduksia, tosin ovat vielä hentosia.
Eilen illalla sanoin miehelle et nyt taas liikkuu tosi paljon et laita käsi mun mahan päälle. Ensin se oli et ei se vielä tunne mut kun oli hetken pitäny niin sano et oliko toi potku. Maltto pikkunen olla paikoillaan hetken ja leikkiä isin kans ♡ mies oli innoissaan kun ei oo vielä tuntunu kovin todelliselta kun ei oo päässy ultriin mukaan. Onneks rakenne ultraan pääsee.

En oo vieläkään ihan varma oonko tuntenut vauvan liikkeitä, vai vaan jotain muuta. Siirryin tänään rv 18 ja pelottaa kun ei oo varma oliko se liikettä... liikkeiden varmuutta odotellessa. Tuntuu vaan pitkältä ajalta :/

En mäkään vielä mitään liikkeitä tunne. Tai joskus muljahtaa mahassa inhottavasti mut en mä tiedä onko se liike :D

Tosiaan kans mietityttää et mistä ne liikkeet voi tuntea kun ensimmäistä odottaa. Tänään siis rv 15+0 joten ehkäpä vähän ajan päästä alkaa kunnolla tuntumaan.

Joo ensimmäistä täälläkin odotetaan niin vaikea sanoa mitä edes odottaa tuntuvan :D eiköhän mekin kohta tunneta :)

Täällä on kovasti odotettu liikkeiden tuntua, mutta toistaiseksi ainakaan en ole ainakaan tunnistanut liikettä. Oi voi voi kuinka sitä odottaakaan, kun saa tuntea pikkuisen liikkeitä vatsassa... <3

Mullakin on nyt alkanut viimeisen viikon aikana (rv 17+) tuntua melko tiuhaan vauvan liikkeitä :Heartred Aiemminkin jotain epämääräistä tuntui, mutta nyt alkaa olla jo paljon selkeämpiä potkuja ja yksi tosi nappakkakin jo tuli. Jännää! :)

Täällä alkaa potkut tuntua silloinkin kun touhuaa muuta ennen niihin joutu keskittymään nyt 17+4

Mulla ei tunnu mitään, nyt rv 14+6, esikoisesta taisi tuntua liikkeet joskus puolen välin tietämillä, en yhtään muista.. Mulla se oli kyllä merkki siitä että seksielämä kuoli sinä päivänä :p Mulla tuli psykologinen blokki sen jälkeen. Kyllä me touhailtiin edelleen, ihan selibaatiksi ei voi laskea, mutta huomattavasti vähemmän kuin alussa.

Takaisin