Vauvan liikkeet <3

Täällä myös päivittäin, nyt muutaman päivän tuntunut useamman kerran päivässä, tähän asti vain iltaisin ja aamuisin tuntunut :) Pistää aina hymyilyttään ku oikeen sopivasti tulee,tuntuu niin ihanalta :)!

En malta odottaa et iskäkin pääsis kohta tuntemaan meidän jalkapalloilijan potkut. Välillä oikein säikyttänyt kun koskaan aikaisemmin ole tuntenut mitään vastaavaa!

Mulla on istukka etuseinämässä (ensimmäinen ja viikkoja 20+0) ja hirveä ryminä vatsassa joka päivä ja suunta useinmiten kohdunsuulle. Meillä mennään nukkuun klo 23 ja herätään klo 5 äidin rytmin tää neiti pitää kunnossa, kuulemma jatkuu syntymän jälkeen samana - hirmu kiva :happy:

Eläväinen tapaus tulossa, vähempikin kyllä välillä riittäis!

Hei te viisaat kokeneet naiset. Miltä se tuntuu ku vauvalla on mahassa hikka?? :smiley-bounce022

Mä kuvailisin sen sellaiseksi kuin joku koputtaisi vatsaan sisäpuolelta muutaman sekunnin välein :) semmoinen rytmikäs naputus.

On mulla ehkä sitten tuntunu vauvan hikka. Ku oon välillä aatellu et tuskimpa se niin säännöllisesti muutaman sekunnin välein töytäsis jalalla tm. Aina jonku aikaa tuntuu ja sitte se loppuu. :scared007

Täälläkin ehkä hikka tunnistettu kerran-pari. Vaikka noi liikkeetkin on hiukan semmosia et tuntuu jännällä kun sisällä möyrii/potkii, mut toi on vielä jännempi :D

Täällä alkaa löytyä jo selkeä rytmi möyrimiselle...Satunnaisia liikkeitä on pitkin päivää,mutta kunnon zumba alkaa illalla 8-9 välillä ja aamulla 6 maissa.Ruoan jälkeen on tietysti aina oma sessio...Tänäänkin heräsin 6 aikaan enkä enää edes yrittänyt nukkua...

Liekö nyt b vauvakin kääntynyt pt, kun oli sellaista änkeämistä. Piti ihan mies huutaa katsomaan, kun yritti kyljestä tulla läpi. Ihan varmasti oli silloin poikittain. Toivottavasti on nyt kuitenkin pysynyt kiltisti pää alaspäin, kun yksi rakon potkija kyllä riittää minulle kiitos. Tosin olen alkanut epäillä a vauvan kääntyneen takaisin rt, kun liikkeet tuntuvat niin paljon paremmin ylhäällä kyljessä nykyään, enkä tunne vauvan päätä, joka on tähän asti tuntunut.

B painaa joka tapauksessa ikävästi lonkkaan..

Eilen vähän huolestuin kun oli koko päivän ihan hiljaista. Sitten illalla kun rauhoituin niin onneksi tuntui taas potkut. Yleensä tuntuu pitkin päivää. Mahtaakohan tämä itsellä oleva järkyttävä flunssakin vähän vaikuttaa vauveliinkin..?

Jos minä oon surullinen niin vauva ei liiku niin että tuntuisi. Yhden päivän ku itkin ni ei tuntunut ensimmäistäkään liikettä vaikka muuten vauva on kova liikkumaan.

Kohta menee hermo! Todella vähän tuntunut liikkeitä täs keskiviikosta asti, nytki oon tökkiny ja tuuppinu eikä juuri mitään. Arvaa tekeekö mieli lähtee tarkastuskäynnille mut nauraa varmaa pihalle sieltä.

Takaisin