Vauvan kanssa

Enkkumama,ohjeet löytyy tosta kohdasta meijän salainen ryhmä..sit laitat vaan vargynja :lle yksityisviestinä ryhmäliittymispyynnön sinne ei sulta vaadita enään kuin että kirjottelet sitten aktiivisesti siellä ja noudattaen muita ryhmän sääntöjä. itekki tänää päääsin vuhuuu:)
 
Höh, mä lensin sieltä salaiselta pois, kun en kirjotellu tarpeeksi. 10 viestiä kuukaudessa, enkä siihenkään pystynyt. Vissiin jätän tämän toukokuisten ryhmän sitten, eipä taida kukaan jäädä kaipaamaan. :D Hyvää jatkoa mammat ja vauvat!
 
Höh, mä lensin sieltä salaiselta pois, kun en kirjotellu tarpeeksi. 10 viestiä kuukaudessa, enkä siihenkään pystynyt. Vissiin jätän tämän toukokuisten ryhmän sitten, eipä taida kukaan jäädä kaipaamaan. :D Hyvää jatkoa mammat ja vauvat!

Eikös sinne pääse takaisin niin että aktivoidut uudelleen? :) toki jos aika ei riitä tai ei muista foorumitella niin asia erikseen . Hyvää jatkoa teille jos päätät jättäytyä pois kokonaan :smiley-angelic003
 
Niin sinne pääsis, jos kirjottelee tietyn määrän viestejä tänne. En vaan tiedä, täälläkin niin hiljaista, että yksinkö mä tarinoin? :D
 
Niin sinne pääsis, jos kirjottelee tietyn määrän viestejä tänne. En vaan tiedä, täälläkin niin hiljaista, että yksinkö mä tarinoin? :D

Ei sun mun mielestä enää tarvii kirjottaa 30 viestiä (oliko se sen verran), kun oot jo kerran salaisten puolella ollu niin eikö riitä että laittaa pyynnön päästä takaisin? Oonkohan nyt ihan väärässä... o_O
 
Sepäse eliisa, minä olen täällä kans mutta tosiaan niin hissukseen täällä ollaan että eipä sitä yksin viitti höpistä:)
 
Kyllä mieki täällä tarinoin jos keksitään aihe. :D Tulkaa tosiaan salaselle puolelle jos kerkeätte jotain sillon tällön kirjotella. :)
 
Niija salaiseen liittymisen ohjeissa että liittyäkses 30 viestiä julkisella ja sitte salaisella pysyäkses 10 kalenteri kuun aikana.
 
Millasia päivärytmejä teidän toukokuisilla on? :)
Ja miten teillä nukutaan yöt?

Meillä ei edelleenkään nukuta täysiä öitä, vähintään kerran juodaan maitoa yöllä ja sitten kaks-kolme kertaa möngitään sängyssä niin että pitää silitellä takaisin uneen.
Aamu alkaa klo 8maissa jolloin syödään puurot, sitten kymmenen ja yhdentoista välillä mennään päiväunille ja nukutaan n 1,5h. Päiväunien jälkeen syödään kasvista ja leikitään kunnes taas alkaa väsy painaa. Nukutaan toiset pienet unet ja ja sitten syödään joko hedelmää tai ruokaa, riippuen kellosta. Illalla puoli kahdeksan aikoihin puuro ja yhdeksän aikoihin yöunille. :)

Sekava sepostus mutta noin meillä suunnilleen mennään. :)

Ulkona käydään jossain välissä jos satutaan olemaan sillä päällä että siellä viihdytään. Meidän poika on pienen ikänsä kiukutellut sekä ulos lähtemistä että siellä olemista. Ei viihdy rattaissa ollenkaan, ihan hetken saattaa maassa konttailla kunnes hermostuu siihenkin. Ihan maksimissaan 15min voidaan olla ulkona kunnes jo huutaa pää punaisena. :sad001 ärsyttää ku sit taas tuo 2v tykkäis ulkoilla ihan hirveästi mutta harvoin voidaan olla ulkona oikeen ajan kanssa.

Mää ku haaveilin et käyn vaunulenkeillä joka päivä näiden kahden kans, mut ei onnistu. Hyvä esimerkki parin viikon takaa, kun kävin lenkillä niin toukokuinen piti kantaa puoli matkasta kotiin kun huusi rattaissa kun hyeena. :sad001
 
2-3x pvä nukkuu päikkärit, yleensä sillon kun ollaan rattailla liikenteessä sukuloimassa asioilla... yleensä 9 ja 13 aikaan n30-45 min, harvoin nukkuu pidempään.... yöllä herää 1-3xsyömään edelleen muuten nukkuu hyvin, illalla mennään nukkumaan 19.30-20 ja ylös noustaan aamulla kun kello soi viim 7.30...
ulkoilu on päivittäistä, arkena enempi (johtuen siitä että kuskaan rattailla isompia kerhoon/eskariin) ja viikonloppuisin aamupäivällä, nukkuu yleensä koko sen ajan kun ollaan isompien kans menossa:wink
Aika kivasti on siirin rytmit muotoutunut meidän menojen mukaan:)
 
Hyvä kun viihtyy rattaissa. :) mää en ymmärrä miten se ei meillä onnistu. Tuntuu et kaikki konstit on kokeiltu. :eek:

Nopeasti se rytmi muuten muodostuu samaksi, kun mitä muun perheen rytmi. :)
 
Onko teillä toukokuinen kasvot meno vai tulosuuntaan? Meillä Siiri tykkää katella maisemia ja on semi istuvassa asennossa kasvot meno suuntaan, hyvin viihtyy kunhan rattaat on liikkeessä:D syksyllä sit 1 lisäpalikka tähän soppaan, toivon helppoa vauvaa:)
 
Meijän rytmi jotensaki näin. Poikkeuksia tosin esiintyy.. Herätään 9-10 ja aamupala around 10.30. Ekoille päikkäreille viimistään nukahetaan 13 maissa ja nukutaan 1-2h ja joskus enempiki jos mie nukahan viekkuun. 15 aikaan välipalaa ja toiset päikyt 17-18 aikaan jos nukahtaa mutta max 1h yleensä. Iltapuuro 20 aikaan ja nukkumaan 22-01.. Vaunuilemassa käydään jos sää sallii ja ei laiskuus voita. Vaunuihin usein nukahtaa ja ottaa torkut. Vaunuissa kasvot minuun päin. Tykkään nähä millä mielin piika on vaunuissa. :happy:
 
Meillä on kokeiltu molemmin päin.. jos on kasvot menosuuntaan ni huutaa ihan hulluna ku äitiä ei näy, ja jos on toisinpäin niin vissiin kuitenki kyllästyy kattelee äitiä. :,D meillä on ne tupla rattaat ni isoveli istuu vieressä, mut siitä ei oo ollu apua hauskuuttamisessa.
 
Hellu,täälläkää ei oo koskaan tykänny olla rattaissa,ja se on kyl harmittanu. Kolmesti on nukkunu pienet päikyt rattaissa..:hungover: siis elämänsä aikana...ja myöskin yleensä huutoa on,joten joudun viemään rattaita ja poikaa sylis, joten ei oo enää oikein ollu mielenkiintoo mennä menettää hermoja:hilarious:
 
Hellu,täälläkää ei oo koskaan tykänny olla rattaissa,ja se on kyl harmittanu. Kolmesti on nukkunu pienet päikyt rattaissa..:hungover: siis elämänsä aikana...ja myöskin yleensä huutoa on,joten joudun viemään rattaita ja poikaa sylis, joten ei oo enää oikein ollu mielenkiintoo mennä menettää hermoja:hilarious:

Nojep, tiedän niin ton tunteen. :D
 
Meillä on vaunukoppa vielä käytössä :grin

Meidän rytmi on suunnilleen tällänen

7-8 aikaan herätään ja sit puuroa
11-12 aikaan ruoka ja sit päikkäreille
14-15 välipala
17 suunnilleen ruoka ja unet
19 iltapuuro
21 aikaan nukkumaan

Nyt tekee hampaita lisää, niin yöt mennyt myllätessä, eikä päikkäritkään oikeen maistu :stop: nyt onneks ruuan jälkeen nukahti!
 
Mää oon miettinyt tota että miks meillä ei poika nuku yöllä ja oon tullu siihen tulokseen että se touhuaa niin hirveästi päivällä, että ei osaa yölläkään rauhottua ja uni on levotonta. :eek: toki nyt myös hampaat tekee tuloaan, et seki yks syy.

Onko teidän muksuille tullu hammaslääkärikutsuja? :)
Meillä olis perjantaina molempien poikien ajat hammashoitajalle.
 
Meillä on vaunukoppa vielä käytössä :grin

Meidän rytmi on suunnilleen tällänen

7-8 aikaan herätään ja sit puuroa
11-12 aikaan ruoka ja sit päikkäreille
14-15 välipala
17 suunnilleen ruoka ja unet
19 iltapuuro
21 aikaan nukkumaan

Nyt tekee hampaita lisää, niin yöt mennyt myllätessä, eikä päikkäritkään oikeen maistu :stop: nyt onneks ruuan jälkeen nukahti!

Meillä on hyvin lähelle tää sama rytmi :)
 
Takaisin
Top