Vauvamasut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja iem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on tasainen pyöreä pallomaha navan kohdalla. Mutta suurimmaksi osaksi tuo taitaa olla pelkkää turvotusta. Eilen kuunneltiin kotidopplerilla sydänääniä ja ne kuului alempaa, ihan "pallon" alareunasta. Syömisen jälkeen olo on melkoisen tukala, jos maha turpoaa. Tuntuu että vatsanahka repeää ihan näillä sekunneilla.

Tänään rv 15+2, vielä ei tunnu liikkeet.

Mulle sanottiin eilen neuvolassa että hienosti on kohtu noussut (kysyi vielä että oliko ne ultrassa oikeesti sitä mieltä että viikot pitää paikkaansa) ja sen kyllä huomaa mahastakin. Paino oli tippunut vähän, mutta maha senku kasvaa. Muuten ei o väliä, kunhan lauantaina mahdun juhlapukuuni ni sen jälkeen saa levitä! :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Täällä rv 15+3 menossa ! Maha ei mitenkään erityisesti ole esiin pulpahtanu, mutta töissä tänäänki asiakas sano et mun maha pömpöttää et olenko vain lihonut vai odotanko vauvvaa :3 et kyllä se alkaa tääläkin ehkä vähän näkyä ;) masuasukki kutittaa niin pirusti massua et kyllä saa takasi kutittaa jonkinverta :)

Mun mahassa ei kuulemma muiden silmiin näy vielä mitään. Itsestä tuntuu, että on se jo vähän kasvanut, mutta toisaalta olin alipainoinen kuin raskaus alkoi ja nyt olen sieltä huhtikuusta saanut kerätyuä massaa jo 4,5kg eli masun kasvu voi johtua ihan siitäkin.. Rinnat on sitten kasvanut sitäkin enemmän. En ole kokoikäni aikana käyttänyt rintsikoita, mutta nyt on ollut pakko opetella siihenkin..

Muokattu viimeksi:
Nukkumisesta: omasta mielestäni paras tapa nukku on laittaa miehen peitto mytättynä polvien väliin. Jää hyvin tilaa mahalle, eikä paina mistään. Oletuksena toki on siis se, että makaa kyljellä ja jalat hieman koukussa. Öisin se miehen peitto muuttuu mieheksi, mutta sama se kun hyöty pysyy. :)

Oliko Lissufin eka lapsi tulossa? Mulla tänään 16+3 ja eka vauva maha... iso osa siitä ihan vaan lädee :) mut hei, tästä se lähtee!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Liitteet

• 1406308694679.jpg
    1406308694679.jpg
    27.7 KB · Katsottu: 159
TaTaa: Mulle on tulossa toinen. Tosin esikko täytti juuri 12. En sit tiiä vaikuttaako kun km sain tammikuussa ettei siitä oikein palautunut kun on jo näin iso maha.

Pikkukaveri raivaa kovaa kyytiä itselleen tilaa, pienet tönimiset tuntuu ihanalta <3 tänään 16+3. Napakin päätti jo pullahtaa ulos kuopastaan n. viikko sitten.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1406358154.773870.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1406358154.773870.jpg
    100.4 KB · Katsottu: 155
Mä odotan sitä että napa pullahtaa, on niin tyhmän näköistä kun kauhea kraatteri näkyy paidan läpi. :D kuvia en nyt saa puhelimella laitettua mutta tuntuu että maha olisi yhtä iso kuin esikoisesta viikolla 16, nyt 13+1.

Ompas söpöjä vatsoja! Mulla menossa rv 13+6, pientä turvotusta iltasella, mutta masua ei kyllä vielä ole näkyvissä, eiköhän se ala sieltä kohta tulee. ❤️

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla ei napa varsinaisesti pullahtanu ulos koko raskauden aikana. Ihan loppuvaiheessa oli vasta muun mahan tasolla. :) Tuota pitkää sektiohaavaa jännään, miten se arpi venyy...

Ja maha on jo iso. Varmaan samaa luokkaa, ku edellisessä toisen kolmanneksen lopulla. Suurin osahan siinä on sitä läskiä, joka jäi edellisestä raskaudesta (kilot karistin, mutta maha jäi ja varmaan tän jälkeen entistä isompana, huh!). :D

Mä oon kyllä kateellinen, ei täällä mitään mahaa oo 17+0 tänään...
Ehkä sit parin viikon päästä alkaa näkyyn :P

Takaisin