Vauvamasut

Mulla on ihan erilaiset mahat nyt ja viimeksi. Viimeksi levisi sivuilla ja kaikki kertoi että tyttö on tulossa. Tyttö siis tulikin. Nyt maha on ihan puhdas "poika-maha" eteen kasvavana. Tyttö on siis tulossa silti.
 
  • Tykkään
Reaktiot: DT
Loppukirin kunniaksi mahakuvaa, eli 28+0.
Kaikki aina sanovat pieneksi, mutta ihan kuin tässä nyt ei olisi aikaa kasvaa vielä. Toisinaan tuntuu pahaltakin, kun kaikki aina sanoo että olenpas vielä pienikokoinen (raskauskilojakaan tuskin tullut kauheana, sen näkee 27. päivä neuvolassa) mutta onneksi miehen täti jaksaa aina ihmetellä että onpas masu kasvanut. :grin
 

Liitteet

  • sivu.JPG
    sivu.JPG
    153.5 KB · Katsottu: 127
Tässä vk 29+2 kuva ja maha alkaa jo olla tiellä... :) mulle kelpaisi tosi hyvin ExteriOr:in kompaktimpi versio :D kun kauheeta äherrystä ihan kenkien pukeminenkin jo... Sf- mittaa tiistaina tarkistamaan neuvolaan ja nyt toivon et se käyrän pikku notkahdus olisi ollut vaan siitä et vauva on poikittain mahassa... jaahas, kuva on ainakin... heh!
 

Liitteet

  • 1414081164252.jpg
    1414081164252.jpg
    16.8 KB · Katsottu: 136
Tuossa maha kaksi viikkoa sitten. 26+2 viikolla otettu.
Tajusin juuri että sen jälkeen ei ole järkeviä kuvia olemassa, joten tarviikin tänään taas hieman kuvailla :)
 

Liitteet

  • Maha2.jpg
    Maha2.jpg
    805 KB · Katsottu: 129
Söpö masu Minlex :Heartred näyttää nii paljon pienemmälle ku mun.:grin
 
Muokattu viimeksi:
Ei vitsi Jeba, meetkö tosiaan jo 30 viikoilla. Huh huh! Ihan käsittämätöntä miten tää aika kuluu!!!
 
Eipä sitä meinaa itekään uskoa, että näin pitkällä oon jo! Mut onnea on se, että vaikka itestä tuntuu aika usein siltä, että maha on jo aivan valtava, mut tänään neuvolassa mitattiin sf-mittaa, niin oli jopa vähän keskikäyrän alapuolella. Hyvä niin :)
 
Nyt Jeba huijaat :) Ei mun 29+6 maha näytä noin isolta, ja mulla aamun mittauksessa oltiin juuri ja juuri yläkäyrän alla. Tosin tietty ei se mahan koko ja näkö merkkaa, vaan se kohdun korkeus siellä mahassa.

Aika uskomattomalta tuntuu, että periaatteessa ei olis mikään ihme ja mahdottomuus vaikka vaavi syntyisi jo puolentoista kuukauden päästäkin ilman enempiä ongelmia. Tosin saisi pysyä kyllä turvassa massussa tammikuun puolelle.
 
Joo ja varmasti vähän vaikuttaa sf-mittaan myös se, että missä asennossa vaavi on. Mä luulen, että tää oli tänään vähän vinossa, eikä ihan pystysuorassa, joten se voi ehkä vaikuttaa. Mut hyvä näin. Mä meinaan tässä jännittelen, alkaako vauvan syntymäpaino nelosella...ei tarttis alkaa :D
 
Juu, mielellään ei. Täälläkin siskot aina kyselee että mikä on painoarvio, kun tietäävät että vatsa on yläkäyrillä - no hittoiko kyselette kun ootte molemmat synnyttäneet ja tiijätte että ei sitä neuvolassa arvioida, korkeintaan ultrassa. Onneksi oli nyt painon nousu ja sf-mitta vähän tasaantunut, joten peukut sille, että kasvu pysyy maltillisena edelleen.
 
Mulla sf hieman keskikäyrän yläpuolella. Samoin oli esikoiselta, tosin lopussa hidastu kohdun kasvu hieman, että jäi sf-mitta keskikäyrän alapuolelle. Neiti painoi 4 kg syntyessään. Maha oli valtava. Nyt on vielä isompi ja painoakin tullut vähän enemmän. Näytän siltä, ku oisin viimeisilläni ja siltä se tuntuuki. Luulenpa, että on taas iso vaavi tulossa. Kun ei menis kauheesti sen neljän kilon yli...
 
Aamujumpalle lähdössä, Rv 27+6. Kupu tönöttää suoraan eteen, takaa ei raskaus näy ja poikamahaksi siis tituleerataan, vaikka ultran mukaan tyttöä odotetaan. Tällä viikolla oon kuullut kommentteja et onpa sulla pieni maha, ja alussa taas kaikki oli järkyttyneitä mahan koosta ja epäuskoisia etten ole pidemmällä. :D kyllä sitä sen verran alkaa tuossa olla, että jumppailu on hankaloitunut ja portaat ym hengästyttää enemmän kun maha tuntuu painavan keuhkoja. Edelleen silti iloinen ja ennenkaikkea ylpeä tuosta kummusta, jonka sisällä kasvaa rakkauslapsi, meidän pieni ihme.
:Heartpink
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    111.6 KB · Katsottu: 148
Takaisin
Top