Vauvamasut

Vaikka päivittäin aikaa kuluu peilin edessä niin silti on aina ihan mielettömän ihana tulla tänne katsomaan teidän muiden mahoja! Omani on mielestäni ihana myös, mutta kyllä se on mahtava nähdä kuinka ylpeydellä täällä jokainen masuaan kantaa! :)
 
image.jpg Minä en kanna ylpeydellä, vaan kauhistelen, kuinka isoksi vielä kasvaa, ku vasta vähän yli puolenvälin ollaan. :D Esikoiselta oli kans iso maha jo tässä vaiheessa, mutta siitä olin silloin jotenki ylpeämpi. :D Onhan tässä melkoinen läskikerros vielä päällä, mutta jotenki tuo lyhyt notkoselkä saa mahan näyttämään vielä isommalta ku onkaan. Äitiysvaatteissa näyttää, ku ois jo loppusuoralla. Tai siis isohan se on, mutta esim. äitiyshousujen joustovyötärö on edelleen löysä. Ainakin viimeksi loppuvaiheessa se reuna saattoi jo tehdä jäljenkin mahaan.
 
Muokattu viimeksi:
Laitan hieman vanhaa kuvaa, mutta tässä mahani esikoisesta (tammikuun alku 2012) rv 40. Tällä hetkellä tuntuu että maha on melkein yhtä iso jo. Että kyllä se kasvu kauhistuttaa täälläkin! Laitan tämän raskauden masukuvaa tulemaan taas kun saan otettua :)
 

Liitteet

  • masu2.jpg
    masu2.jpg
    172.4 KB · Katsottu: 116
Aamumassu 24+0, näköjään sellasen paidan laitoin päälleni et ihan ku jotenki pienentäisi mahaa :D
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1410924177.391363.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1410924177.391363.jpg
    96.7 KB · Katsottu: 116
Voi miten kauniita taas! ❤️ olettek muuten kukaan käyneet ihan jollain ammattikuvaajalla otattamassa massusta kuvaa?
 
Mua alkaa jo huolestuttaa kun täällä on niin hienoja vauvamasuja ja mä näytän pelkästään lihavalta. :-(

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Bluemoon, sama täällä. Kun painan ylävatsasta niin alavatsa pullistuu vauvamahaksi. Muuten ei ole vielä kovinkaan selvä, vaikka on sille hiljalleen alkanut muotoa tulla. Nyt harmittaa, etten ole kuvannut vatsaa alusta asti.
 
Itse oon huomannu, että maha saattaa olla hyvinkin eri kokoinen/näköinen eri päivinä, esim. ylempänä julkaisemissani kuvissa. Tänäänkin mahastani tuskin tuntematon huomaisi, että vauva siellä on ja toisina päivinä tuntuu, että maha töröttää metrin eteenpäin. Tänään kyl vähän harmittaa kun ei masua juuri näy :/ (tänään rv 22+3.)
 
Mä en ala mitää! Mä oon niin kade noista mahoista. Mulla ei o vieläkään kunnon mahaa! Ainakaan sellasta, et joku ulkopuolinen tajuis, et ois raskaana, eikä vaan läski. :sad001
 
Takaisin
Top