Vauvamasut

34+0 aamumassu. Loppu häämöttää :Heartred mahan muoto jotenkin muuttunut ja painontunnetta jossain tuolla alakerrassa tuntuu erityisesti kävellessä. Liekö beibi kääntynyt ja ehkä jopa laskeutunutkin?! :)
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1416988094.194408.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1416988094.194408.jpg
    51 KB · Katsottu: 126
Näyttäs Mayapan siltä että ois vähän laskeutunutkin..mullakin vaaveli tipahti masun kanssa alemmas viime viikolla...nyt on ylävatsalla tyhjää/pehmeetä kun siitä painelee..
 
Siltä se vähän tuntuukin, kävellessä erityisesti tuntuu paineen tunnetta ajoittain. Huomenna neuvolalääkäri ja ultra niin nähdään missä mennään :) ja pitääkö pakata sairaalakassi valmiiksi :D
 
Mullakin tuntuu välillä todella paljon painetta kävellessä ja joskus joutuu ihan hipsuttamalla menemään. Virtsarakkoa vihloo niin että kävin jopa pissinäytteen varulta jättämässä vaikka tiesinhän mä melkein että vaavi se siellä vaan likistelee. Esikko laskeutui rv 32 tienoilla ja syntyi sitten rv 37+. Nyt ollaan viikkoa aiemmin samassa jamassa, näkee nyt sitten miten synnytyksen aika tulee.
 
Mua vähän jännittää kun tavallaan en oo enää ensisynnyttäjä, "väylä" on kertaalleen osittain avattu. En yhtään tiedä miten se vaikuttaa tähän tulevaan synnytkseen jne.
 
Niin sitä ei kyllä voikaan etukäteen ennustaa miten käy. Esikon aikaan mulle sanottiin että kun laskeutuu niin on kyse viikoista..mutta esikko pysu kyydissä kyllä viis viikkoa sen jälkeen vielä. Oli tokikin niin alhaalla että siksi varmaan kalvotkin puhkesi, tai näin mulle epäilivät. Nyt taitaa sama juttu toistua. Häijyä kun liikkeet/ns. potkut tuntuu enää navan seudulla tai alempana :O
 
Takaisin
Top