Vauvamasut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja iem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Taitaa lissulla ja opella olla tällä hetkellä hienoimmat masut, me muut tullaan kyllä hyvää vauhtia perässä. mulla oli tänään tavallinen t-paita päällä, niin varsinkin autolla ajaessa väkisinkin oli vatsa paljaana. Ihan hyvä siis, että siivosin kaikki lyhyet topit ja paidat pois käytöstä.

Ne jotka murehtii ettei vatsa näy, niin ei sen kaikilla tarvitsekaan kasvaa tosi isoksi. Muistan muutaman vuoden takaa yhden tutun opettajan, johon törmäsin kaupassa; huomasi kyllä, että on raskaana, vatsa oli ehkä korkeintaan samaa kokoluokkaa kuin lissulla nyt - ja laskettuun aikaan oli enää viikko!!! Ei olis millään voinu uskoo, että siitä vatsasta pitäisi ihan normaalikokoinen vaavi syntyä, ja kuitenkin syntyi. Edit: niin ja taisi olla 4 raskaus kyseessä.

Älä tipunen murehdi että masu ei oo iso, mä pelkään jo ihan tuon raskausdiabeteksen takia riskejä ku maha on tässä vaiheessa näin iso :sad001 Mulla on neljäs raskaus menossa mut kaks on kesken mennyt. Viimesestä keskenmenosta en ehtinyt palautua kun olin jo uudestaan raskaana, siksi varmaan näin iso maha, tai mun miehen sanoilla siel on potra poika :grin Mä meen täl tyttöfiiliksellä ja luulen aika varmasti että se on oikea.

Napsin kans tänään masukuvia mun ulkomailla asuvalle siskolle. Täällä on niin kiva käydä ihasteleen muiden masuja niin laitan nyt omankin taas parin vkon jälkeen. Tänään siis 18+1. Eilen täytyi käydä pidempiä paitoja shoppailemassa ettei tartte kans maha paljaana kuljeskella :grin

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    190.2 KB · Katsottu: 130
Pidetään lissu sulle ja muillekin odottajille peukkuja, että kaikki menee hyvin. Toivottavasti oot saanut sokeriarvot kuntoon ruokavaliolla ja liikunnalla. Mullakin oli enempi etukäteisaavistusta tytön puolesta, ja sitähän se ultra lupaili, että enemmin tyttö kuin poika. Jospa sieltä on tulossa kunnon matamiemäntä!

• Tykkään
Reaktiot: DT
Hienoja masuja kyllä! :)

Mä olen saanu omaa masuani ilmeisesti vähän kasvamaan, ku piti ponnarilenkki virittää farkkujen nappiin tänä aamuna. Tänään siis ekaa kertaa kesän jälkee farkut jalassa. Ja kyl mieskin on sanonu, et on se vähän kasvanu.
Ite sitä ei näe. o_O En tiiä miks... Välillä ehkä, mut useimmin masu näyttää vaan hyvin syöneen Sumpin mahalta. :p

komppaan sumppia. Mullan ei mee enää kaikki vanhat housut jalkaan, mutta silti ei oikeen kivasti viel näy. On ennemmin just sellanen hyvin syöneen näkönen :grin

Mä olin eilen uimahallissa ja suihkussa vanha kätilö arvas viikot ihan oikein..eli en mä varmaan mitenkään epänormaalin iso oo näihin viikkohin nähen.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä en vaan saa lisättyä kuvia tänne ja piste! Ekan kerran muistaakseni ntuä:n jälkeen koitin lisätä tonne ultrakuva-ketjuu kuvaa mutta ei! Ja tänne koittanu monta kertaa mut nyt mä luovutan! Ihania palloja teillä! Itestäki oma maha näyttää söpöimmältä just niissä mitä tätä ketjua varten oon kuvaillu.

Muok. Niin siis piti sanomani että kun peilistä kattoo nii oon mielestäni vaan levinneen näkönen, mutta kuvista näkee että ehkä mä kuitenkin oikeesti näytän vauvamasuiselta! ♡

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

20+2.
Eilen ihmettelin ennen kuin kuskinhommia lähdin tekemään, että kun mikään ei mene päälle ja sitten huomasin että jokin pullotti silmäänpistävästi paidan alta.

Liitteet

• P8300004.JPG
    P8300004.JPG
    84.3 KB · Katsottu: 116
Rv 18+4. Neljäs raskaus. Jotenki tuntuu että masu näkyy ja suurenee enemmän ja enemmän mitä useampi raskaus on takana :-)
IMG_20140831_112019.jpg

Takaisin