Vauvamasut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Martuti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on nyt jotain tota luokkaa ku Martutin 13+ maha :D ihan olematon meininki täällä siis... Jos muistas huomen VIIMEIN kuvata ku on se tasan 20 viikkoo!

^ Joo, on toi kyllä jo aika jäätävän kokoinen tuo mun mahani :eek: Että ei vissiin sinänsä ihme, että mulla on nyt jo kaikenmaailman selkä-, nivus-, iskias- ja jalkakipuja....

Mutta mulla on tosiaan ennestään tosi notko selkä, ja eteenpäin kallistunut kohtu, joten ne yhdessä jo tekevät sen, että masu näyttää isolta aika aikaisin. Niin neuvolassakin sanottiin...

Miu, ota ihmeessä kuva ja laita tänne! :)
Ootko muuten jo kuvaillut itseäsi varten masua?

Mä aloitin aika aikaisin tosiaan kuvailun, mutta ihan hyvä sinänsä, koska nyt vasta tajuan kuinka paljon tuo maha OIKEASTI on kasvanut, kun noita kuvia katsoo. Että eihän mulla nyt mikään kovin ihmeellinen maha ollut ennen raskautta, vaikka siinä tuollainen pelastusrengas olikin...

Katsotaan toimiiko.... eli eilen otettu kuva, 19+6.

Liitteet

• 19+6...jpg
    19+6...jpg
    110.2 KB · Katsottu: 120
Miu, sulla on tuollainen söpö pieni vauvamasu, ihana! :)

Musta tuntuu jo ihan valaalta :eek:

Niin ja kun huomasin sormuksen sormessasi, niin pakko sanoa;
mä en ole enää pariin kuukauteen pystynyt pitämään vihki- ja kihlasormuksiani, sillä mun sormet on aivan jäätävän turvonneet... muutenkin mulla on turvotusta kauheasti; mun nilkatkin on jonnekin hävinneet :oops:

vääristääkö kuva vai ootkos aika sievän kokonen vielä? oon aatellu et tuplista olis jotenki "hervottovampi"...vai alkaako kasvaa tiuhempaan sit myöhemmin...:)

On tää vielä aika siedettävän kokoinen. Oon kans ite ajatellut että ois isompi tässä vaiheessa mut ehkä sellasella kertarykäsyllä taas kasvaa kun kk taaksepäin ei mitään näkynyt :D

Takaisin