Vauvamaha

sitähän sanotaan, et poikamasu kasvaa eteenpäin (takaa näyttää normaalilta) ja tyttömaha sit leviää joka suuntaan... :D mut mää en usko näihin, kun enemmän se oma kehon rakenne vaikuttaa... :D esim. meille on arvailtu tyttöä ultrissa, mutta enemmän tää ois poikamaha. Mut mää oon aina ollu sen mallinen, et leviän vaan eteenpäin ja lihavanakin mulla on vyötärö...
 
Mä oon kyllä levinny kaikkialle ja poika tulossa et en usko yhtää tollasii höpöjuttuihin :D
 
Mä "paljastuin" sukulaisille mahani kanssa eilen, kun oltiin mun serkun lapsen ristiäisissä. Muut kuin oma perheeni ei tienneet ennestään tästä raskaudesta ja serkkuni (40v. mies) oli sitten osannut katsoa sillä silmällä, että olisin raskaana. Se oli kyllä käynyt tarkastamassa asian vielä mun veljeltä ennen kuin uskalsi siinä muiden kuullen tulla onnittelemaan kesken kaiken, kun olin kakkua ottamassa. :D No, siinäpä saivat sitten kaikki muutkin paikallaolijat samalla tietää.
 
Mulla ei oo kyllä levinnyt minnekään suuntaan tytöistä, päinvastoin. Nättejä pikkukumpuja joista ei takaapäin katsottuna arvais mahaa olevankaan. Luulin että poikamahasta sit leviää, mutta eipå mullakaan muuta kun omakohtasia kokemuksia asiaan oo. Muistaakseni esikoisesta oli just 100cm. Mahanympärys ihan lopussa :)
 
Ja tietty just äsken piti mitata ihan huvikseen niin on jo nyt 100cm. Kyllä ne lapset vaan jättää jonkinmoista rasvakerrosta jälkeensä :)
 
7ebd7637dc0625f45d1ea63d2aa54690
 
Kylläpä teillä näkyy selvästi noi mahat! :D ilmottaudun uutena joukkoon, oon kyllä sivusta seurannu tein keskusteluja ja etenemisiä ja nyt rohkenin liittyä itekki :D miula se ei maha vielä niinkää kenenkän silmään satu, oon sen verta pallomaha jo luonnostaan :D nyt meen viikkoja 23+3.
 
Takaisin
Top