Vauvamaha

c584195c04b05cee85ec9d35f0457b5c
Rv29+2 olisko tyttö vai poika?? :rolleyes:
 
Just oli anopin kans puhetta mahoista ja sillä oli tyttöä odottaessa ollut aivan poikamaha, kunnon töröttävä etureppu. Ja sit ku mun miestä odotti niin sillo oli levinny vaan joka suuntaan :) eli ei pitäny nuo perusolettamukset yhtään paikkaansa :)
 
Mä oon kans kuullu et poika on pysty ja tytöstä levii mut sit luin lehestä et poikamaha on ylhäällä ja tyttömaha alhaalla, et ota ny tostaki selvää :D meillon vaan vaikeuksia keksiä pojalle nimee :P
 
Mulla on vähän saman mallinen maha, ku Pauliinahilla ja tänne ois tyttö tulossa..
 
Mä oon ostanu kaikkee tummansinistä ku suurin osa sanonu poika... Mutta ultrassa ei näkyny kumpi siellä oli, oisko sitte tyttö ku ei löytyny mitään :D
 
Mullaki on vaaleensinistä suurin osa ko oon aivan varma ollu koko aika et poika tulee :) näkee sit helmikuus et osuko oikeeseen vai uusinko tavaroita :wink
 
Mullakin samanmallinen kuin Paulinahilla, ja tyttö tulossa niin siitä veikkasin tyttöö, mut todellisuudessa sitä ei kyllä näillä mahavariaatioilla tiedä ennenkuin on pieni sylissä :)
 
Ihania massuja teillä kaikilla!
Masuk1lle pitää kommentoida että söpö napa, mun napa on jo pullahtanut ulos ja onhan se vähän omituisen näköistä…. :wacky:
 
Takaisin
Top