Vauvamaha

e882db7179aba8943a625dadae658e91
pakko kysyä että onko muilla jo laskeutunu mahat alaspäin? Musta tuntuu et on jo tosi alhaalla ja viikkoja on 31.. Välillä jopa painetta vatsan alla, en tiedä pitäiskö huolestua :rolleyes:
 
Mä luin jostain että maha voi alkaa laskeutua jo noilla viikoilla ja joillain sit vikoilla viikoilla tai joillain vast jopa synnytysvaiheessa, luulen että normaalia :)
 
Oon alkanu kuvata masua viikosta 8 asti ja just ku selailin kuvia tähän päivään ni mietin vaan että mitähän mun päässä on liikkunu ku kuvittelin aina että mulla on ihan jättimäinen läskimaha :D kyllä tää raskaus luo uusia perspektiivejä omaan kehonkuvaan ja luulen että vaikka keho onkin muuttunu, kasvanu, pyöristyny ja arpeutunu ni oon itsevarmempi vartalostani nyt ku koskaan aiemmin elämässäni :D sit pitää viel tottua siihen raskauden jälkeiseen vartaloon :)
 
Mä oon miettinyt ihan samaa.. just pistin vierekkäin rv7+ kuvan ja rv32+ kuvan ja oon kattonu sitä ennen kuvaa että kiesus mä näytän pienelle.. melkeinpä jopa kaipaisin vähän lihaa luitten ympärille.. tiedä sit miten tuohon painoon ja muuhun palautuminen onnistuu.. aion kyllä jatkaa kuvaamista !
 
Joo kyllä on tullu muutosta ja mikä turvonnu olo on ollu jatkuvasti! Mutta eipä oo ikinä ennen ollu näin suurta mahaa :D Mulla taas välillä ollu vähän epävarma olo tän mahan kanssa! Ja just siitä ku oma mies silloin aikoinaan sano et ei tiedä sit lähteekö halut.. Vaikka tää onki vaa hetkellistä. Sitten taas välillä stressannu et kasvaako se siellä normaalisti.
 
mulla on ollu lihavimmillaan melkein yhtä iso maha kun nyt. Tosin läskimahana se on ollu sellanen löysä. :D nyt on kuitenkin tllanen aika kiintee pallo. :D
meillä vauva oli tiistaina reilu 2-kiloinen, sf-mitta huitelee yläkäyrällä... ja lääkärikin sanoi, et on iso vatsa ennen ku ultras. Onneks vauva on kuitenkin normaalikokoinen!
 
Mulla sf yläkäyrillä myös mut terkkari tuumas et johtuu siit ku on ko ennestään mahaa :) mitään painoarviota en oo saanu koko raskauden aikana.. olis kyl kiva tietää ettei käy niinku työkaverin likalle.. huomattiin n. 3-4vko ennen la et muksu painaa jo 4 kg..
 
Tai no, oli sen mahaa vähä seurailtu mut käsitin ettei kukaa tienny et olis niin iso muksu siel. Paino sit syntyessään 4,5 kg
 
Mulla oli viimeks alakäyrillä :sad001 toivotaan että maanantaina neuvolassa näyttäis paremmalta!
 
Mä en ees uskalla ajatella millä käyrillä tää kulkee.. tähän mennessä on menty keskikäyrällä tai aavistuksen alle kasvu tasasesti.. nyt tuntuu et varmaan oon lihonu liikaa taas ja toi mahakin ja sen sisällys tuntuu niin isolta että miten tätä voi mitenkään vielä kestää pahimmassa tapauksessa 8 viikkoa jos menee yli! Apua!!! :eek:
 
Miusta tuntuu paulinah, että maha on alhaalla. Ja nyt 29+5 vasta :D vauva kyl taitaa olla aika alhaalla jo, mut toivon et se ei tarkoita miun kohdalla mitään ennenaikaista synnytystä. :)
 
Sama onneks ei oo ku 6 päivää töitä niin alkaa äityysloma. Sit voi ottaa rauhallisemmin!
 
Meille perjantaisen ultran 33+0 aikana lupailtiin 3kg. vauvelia. Ei mikään ylläri, esikoinen oli 2890g. ja kuopus 3540g. Eli tää kolmas on jotain siitä välistä. Vieläkin mennään kasvussa n.3viikkoa jäljessä mutta painoarvio oli tälle hetkelle 1900g. Hyvin kasvaa omalla käyrällään :)
 
Ihana kisuuu!! Mul on nii ikävä mun kissaa :sad001 josta jouduin luopumaan kun mies allergikko ja poikansa vielä pahempi + astmaatikko... Kissat on ihania :Heartred
 
Mä oon niin kade niille, joiden kunnissa tehdään ultra silloin, kun on aihetta, eikä niinku täällä, että se kaks kertaa ja muuten on edes turha kuvitella, että ultrakapula heilahtais. :/
 
Takaisin
Top