Täällä foorumilla aktivoituminen ja kapselin poisto on kyllä herättänyt vielä kovemman kuumeen… pitäis nyt vielä hetki malttaa, mun on pakko saada painoa alemmas ennen kun aloitetaan oikeasti yritys. Mutta hyvä motivaattori siinä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vitsi tuo on jännittävä tunne kun saakin vihreää valoa kolmoshaaveelle! Meillä oli sama homma viime syksynä, miehen kanta oli pitkään ollut kieltävä mut sitten näyttikin vihreää valoa ja voi sitä onnen ja jännityksen määrääKääk! Mies ihan puskista käänsi kelkkansa ja keskusteltiin siihen malliin, että kyllä me taidetaan kolmatta alkaa yrittää jossain vaiheessa.Muutamistakin syistä ei ihan vielä, mutta kyllä se tässä vuoden sisään on aloitettava, jos yrittää tahtoo. Nyt onjotenkin tosi hassu olo, kun olen tätä oikeasti päivittäin itsekseni pohtinut (haluanko vai en ja todennäköisesti että joo), mutta en ole sitten viime kerran (josta jo pitkähkö aika) viitsinyt miehelle asiasta puhua, kun silloin hänen kantansa oli tiukka ei ja odottelin, että hänellä vähän energiatasot saisi palautua ennen kuin olisin ottanut asian uudestaan esiin. No, ilmeisesti se oli nyt tapahtunut, kun nyt oli mielikin muuttunut.
Ja ilmeisesti oma vastaukseni on tähän ihan selkeä, koska onnen itku meinasi tulla. Nyt vaan pitäisi jaksaa odotella, että voidaan ruveta tositoimiin. Sillä välin mulla alkaa kuntokuuri (jos saisi muutaman kilon pois, mutta ennen kaikkea selkää/keskivartaloa parempaan kuntoon), yritän saada rauta-arvoja ylöspäin ja sainpa vielä uutta intoa rahankin säästämiseen, jotta sitten olisi mahdollisimman huoletonta, jos tässä projektissa onnistutaan.
Oikeastaan tunteet koko asiasta heittelee. Kuuluuko se asiaan, ne siis vaihtelee päivän mittaan ees sun taas..Heissan! Olin pian pari vuotta sitten palstalla toisella nimimerkillä ja vanhalla spostilla. Noh, nyt kumpaakaan ei enää ole. Vaan uusi nikki..
Eniveis, kesäkuinen 2024 tuossa lähentelee jo kaks vee ikää. Tähän mennessä olen ollut ehdottomasti ei mieltä, että haluan enää yrittää toista. On jo ikääkin, 38vuotta.
Nyt olen alkanut virittää pääkoppaa siihen asentoon että mitäs jos kuitenkin yritettäisiin. Mies myös pohtinut samaa, posi mielin. Haaveet meillä kummallakin vielä opiskella uus ammatti ja yhteishaussa haettu myös. Sanoin sitte ykskantaan eilen, että jos ei päästä kouluun kumpikaan niin kesällä aletaan yrittää.
Mut en tiedä. Olen varuiksi alkanut nyt toissapäivänä syödä folireniä
Meidän synnytys oli vaikea. Synnytyksessä lääkäri ehdotti, että seuraavaan raskauteen suositellaan sektiota. Silloin mietin, mikä seuraava synnytys..ei ikinä!!
No mutta, tämmöstä ajatusten pyörittelyä. Heippa kaikille![]()
Joo, meillä olis tosi saman ikäisiä koko porukka, jos saataisiin nr. kolmosetkin samoihin aikoihin.@Lano onpas ihanaa että siellä vauvahaave on saanut tuulta purjeisiin(ja olispa hauskaa olla samaan aikaan raskaana, kun esikoiset "samasta ryhmästä", jos tuuri kävisi että meilläkin kolmonen onnistuisi
)
Siitä aasinsiltana omaan napaan. Siivottiin yksi päivä autot, ja irroitettiin toisessa autossa hätävaraistuimena ollut turvakaukalo kun kuopus alkaa ylittää 86 cm / 13 kg rajan. Se oli vielä eteisessä, kun mies tuli töistä. Isi sitten lapsille sanoi että "se taitaa olla matkalla varastoon säilöön". Tuo lause minun sydämessä aiheutti hentoa lepatusta, että ehkä mieskin salaa toivoo vielä yhtä kun elämä antaisi myötenkun ei sanonut lapsille, että äiti on varmaan laittamassa sitä kiertoon tai myyntiin (mä siis sen verran toritan / vintedöin / kirpparoin, että olis voinu olettaa sen olevan myyntiäkin varten siinä
)
Meidän häätkin on jo aivan piansen jälkeen voitaisi yrittää, jos se on yhä/silloin puolisonkin haluama asia
puhutaan tästä varmaan pian, kun saadaan rauhassa aikaa toisillemme keskustella aikuisten asioita.

Tuli vähän ristiriitaisia vastauksia, mutta vedin siitä sen johtopäätöksen, että ehdottomasti ehkä voisi mahtuakin! Voi olla, että pitäisi joku istuin vaihtaa, mutta se on sentään halvempaa kuin auton vaihtaminen.
Ajattelen omista samanlaisista mielialavaihteluista että oikeasti haluan toisen, mutta ensimmäisen kanssa koettujen vaikeuksien vuoksi se pelottaa niin paljon että sitten tulee kuitenkin sellainen olo että tämä riittää. Onhan siinä aina pohdittavaa... Tsemppiä siihen, kyllä se ajatus siitä selkiintyy ajan myötäOikeastaan tunteet koko asiasta heittelee. Kuuluuko se asiaan, ne siis vaihtelee päivän mittaan ees sun taas..
Mulla myös todettiin kv masennus tossa kuukausi sitten, se varmaan osaltaan kans syypää tunteiden heittelyyn. Siks varmaan myös paljolti mietin sitä, että jos ikinä päädyttäisiin yrittämään ja vielä toinen lapsi saataisiin niin jaksaisinko. Jos nytkin pidemmän aikaa on ollut rajalliset voimat. Selvitty on ja hyvin ollaankin, mutta oman terveyden kustannuksella.
Aikamoisia juttuja puntaroitavaksi. Vähän kuitenkin raastavaa tämä heilahtelu
Eilenkin silmät tuikkien sanoin miehelle sohvalla:
Kylläh!!
No mitä...
Me yritetään vielä sitä toista.
Joo kyllä se käy.
***Thirty minutes laterrrr...***
Ei, ei missään nimessä. En mä jaksais sitä mitenkään. Ei siitä tulis mitään. Tää ainokainen on riittävä, täysin riittävä.
Mies siihen.. joo ihan vähän vaihtuu toi sun mieli, niinku koko aika!
![]()
Juuri tämäkin. Kyllä se tästä vielä lutviutuu. Ja...eihän se ole sanottua, että mikäli vielä lähdemme yrittämään niin tuleeko sitä toista koskaan. Sekin olisi jotenkin varmaan vaikea kohdata. Mutta kyllä se selkiytyy!Ajattelen omista samanlaisista mielialavaihteluista että oikeasti haluan toisen, mutta ensimmäisen kanssa koettujen vaikeuksien vuoksi se pelottaa niin paljon että sitten tulee kuitenkin sellainen olo että tämä riittää. Onhan siinä aina pohdittavaa... Tsemppiä siihen, kyllä se ajatus siitä selkiintyy ajan myötä![]()