Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä vain, onnea!

Ihana että olette päässyt yrittämään puolison kanssa@Lanaka Toi sun viesti kuulosti niin tutulta! Meillä on tosiaan sellainen tilanne, että meillä on 9- ja 6-vuotiaat lapset ja mulle on viime vuosina tullut ihan kaamea vauvakuume. Mies olisi tavallaan halunnut kolmannen kohtuu pienellä ikäerolla, mutta silloin ei jaksaminen ollut sillä mallilla, että oltaisiin uskallettu yrittää. Ja nyt sitten mies oli jo sitä mieltä että kaksi on hyvä ja nyt tulisi liian iso ikäero lapsille. Tästä on kylläkin miehen mielipide muuttunut, kun huomasi, ettei tämä mun vauvakuume ole laantuakseen ja nyt on yritys käynnissä. Mä olen myös 37v., niin senkin takia halutaan nyt yrittää, ennen kuin on ihan liian myöhäistä. Aiemmin olen raskautunut helposti mutta nyt ikä tekee selkeästi oman osansa. Ja voihan se toki olla, että vauvaa ei tule enää, mutta mulle oli tosiaan tärkeää, että edes yritetään. Pelkäsin myös sitä, että jään asiaa harmittelemaan vuosikausiksi, jos ei anneta kolmannelle mahdollisuutta.
Toivottavasti te saatte asiaa käytyä läpi hyvässä hengessä puolison kanssa.![]()
tosiaan eihän sitä ikinä voi tietää, miten käy. Mutta jos ei yritä edes, ni ei sitä ainakaan voi tietää. Toivon teille rutkasti onnea yritykseen 

Minä olen elämäni parhaat päätökset tehnyt vaikka muut ovat olleet muuta mieltä .. niinpä minäpä pistin sinulle samanrien pikapakettina säkillisen sympatiaa tulemaan!Mulla myös äiti on vastaan sitä, että me saatais kolmas. Toki myös mies on. Varmasti kaikkien, erityisesti minun jaksaminen on mielessä. Onko ok pahentaa kriisejä haluamalla lisää lapsia kun edelliset erityisiä ja arki hyvin kuormittavaa? Täytin 35 ja edelliset saanut alle kolmikymppisenä. Tää kuumeilu on kestänyt 5,5 vuotta. Tuntuu että halkean. Sympatiaa ei heru keneltäkään. Kaikki jopa ystävät sanoo että ei olisi hyvä juttu raskaus ja vauva.
Mulla myös äiti on vastaan sitä, että me saatais kolmas. Toki myös mies on. Varmasti kaikkien, erityisesti minun jaksaminen on mielessä. Onko ok pahentaa kriisejä haluamalla lisää lapsia kun edelliset erityisiä ja arki hyvin kuormittavaa? Täytin 35 ja edelliset saanut alle kolmikymppisenä. Tää kuumeilu on kestänyt 5,5 vuotta. Tuntuu että halkean. Sympatiaa ei heru keneltäkään. Kaikki jopa ystävät sanoo että ei olisi hyvä juttu raskaus ja vauva.
Minä olen elämäni parhaat päätökset tehnyt vaikka muut ovat olleet muuta mieltä .. niinpä minäpä pistin sinulle samanrien pikapakettina säkillisen sympatiaa tulemaan!
Käytetään vähintään aamuin illoin ja tarvittaessa muulloinkin pussin suuta raottamalla ja uteliaasti sinne kurkkaamalla sekä varovaisesti oma toive hiljaa samalla sanomalla. Säilytetään kuivassa ja lämpöisessä paikassa vedolta ja uteliailta suojattuna.
Lisää saat tarvittaessa, pyydän vaan reilusti ihan , sillä vanha hyvä totuushan on että jaettu huoli puolittuu ja ilo vastaavasti tuplaantuu;
Taaperoa lainaten : "Jaksa hyvin,Ensikeetaan, Saat paljon joosta!
"
Mulla myös äiti on vastaan sitä, että me saatais kolmas. Toki myös mies on. Varmasti kaikkien, erityisesti minun jaksaminen on mielessä. Onko ok pahentaa kriisejä haluamalla lisää lapsia kun edelliset erityisiä ja arki hyvin kuormittavaa? Täytin 35 ja edelliset saanut alle kolmikymppisenä. Tää kuumeilu on kestänyt 5,5 vuotta. Tuntuu että halkean. Sympatiaa ei heru keneltäkään. Kaikki jopa ystävät sanoo että ei olisi hyvä juttu raskaus ja vauva.