Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Esikoinen oli 11kk kun menkat palasi. Yöimetys oli ainakin sillon jäänyt pois. Raskautuminen onnistui kuitenkin vasta sen jälkeen kun kokonaan lopetin imetyksen 17 kk. Toisen kanssa lopetin sitten kun hän täytti vuoden ja menkat alkoi viikon sisään siitä. Tiedä sitten oisko ne muutenkin alkanut silloin. Mutta joo, mulla imetys pitää menkat poissa pitkään.@herkkis ootko aiempien lapsien kanssa lopetellut imetyksen myös 1-vee kohdilla? Mä siis ite ihmettelen omaa kiertoani, kun ei oo vielä tullut takaisin ja toinen lapsi pian täyttää vuodenesikoisesta vuodot alkoi joskus 4-5 kk välissä, mutta silloin mulla oli minipillerit että ne vuodot on voineet olla jotain lääkkeen aiheuttamaa sekoiluakin eikä omista hormooneista johtuvia. Raskaaksi tulin kuitenkin imetyksen aikana noin 1v 3 kk kohdalla. Minipillerit jätin jatkuvien vuotosekoilujen takia reilu 1 kk aiemmin pois. Yöimetykset oli silloin lopetettu 1 v synttäreiden tienoilla, joten nytkin oon miettinyt että palaisikohan ekat menkat kun jaksais yövieroituksen tehdä
täytyy alkaa kysellä, olisko isillä jaksamista viettää muutama yö tytsyn puolella sänkyä kippailemassa sitä makuulleen öisin kun nousee seisomaan
itellä on niin automaatio nostaa kainaloon ja kaivaa tissi esiin, että ei tuu mitään jos koitan ite yövierottaa, unisena nostan sen kuitenkin viereen kun kokeiltu on
![]()

Tuli tossa torstaina tikutettua ovis plussa ekaa kertaa synnytyksen jälkeen ja sit vielä edellisenä iltana oltiin miehen kanssa touhuiltu, eli alko tämä piinailu todella paljon aikaisemmin, kun osasin odottaakaanolin asennoitunut siihen, että menkat odotuttaa vielä pitkään itseään

Niin ettei enää odotellaMites muilla yritystä odottavilla menee?