Voi kun minun olisi tehynyt mieli jo kirjottaa päivällä mutta istuin kampaajan tuolissa ja en jaksanu alkaa naputtelemaan kännykällä kun se on niin vaivanloista! :)
Ihanaa et on satu uutta porukkaa tänne kuumeilemaan joukkoon iloiseen.
Momwoc: Oot ollu mielessä ja kun noi miedän kierrot on menny noin tasatahtiin niin oon miettinyt et mikähän sun tilanne on!
Mulla menkkojen laskennallisesti pitäis alkaa torstaina ja oon tosi ristiriitaissa tunnelmissa. Tai siis taas on se saa huippu toiveikas fiilis. Tuntemukset ovat vähän kummalliset kropassa, yleensä viikko ennen menkkoja tulee mulle sellanen parin päivän supermasis ja suklaata uppoo
mut nyt sitä ei oo ollenkaan tullu, toisaalta meilä on ollu mun miehen kanssa jotenkin muutam erityisen ihana viikko tässä et sekin voi olla ettei fiilkset ole olleet negatiivisia. lisäksi masussa on vähän väliä selasta kummaa juilimista, tosin sen ainokaisen clomifen kuukauden jälkeen, mistä siis on kaksi kiertoa, sitä on ollu koko ajan, julimista siis. Se vissiin vaikutta ihan pitkäaikaisesti. Mutta jos tästä kierrosta ei tärppää niin otan clomit takas kehiin.
Eilen lueskelin synnytykseen tulevien ohjeistusta meidän lähimästä synnytyssairaalasta (onneks en oon ajoissa asian kanssa!!
) a pyyhin samalla kyyneliä, musta tuntuu että mun sydän irtoo ja pakahtuu, kun haluun tätä niin paljon. Tällä hetkellä filikset siis ihan positiiviset mutta pelkään torstaita että jos ne kuukautiset alkaa. Voi olla että hyvinkin jaan momwocin ja junturan fiilikset. Se on vaan niin paskamaista kun ne yleensä alkaa aamulla ja sit pitää mennä töihin ja mun työ on sellasta että mä hemmottelen toisia ja mun luo tullaan sen takia mitä mä oon ja se on vaan nin vaikeeta olla kun jos itteensä itkettää.
Mä just luin, että slloin on tosi hedelmällisimmillään kun on jättäny pillerit pois, kun kierto on tasanen ja noin :)
Momwoc, vielä, sun kuukautiset ei siis viel alkanu? Eli raskaana kunnes toisin todistetaan?
Jos sun ovis on ollu myöhässä niin voilla että ei näy viel testissä. Ja tiedän kyllä miltä just nyt kuulostan, mutta pieni hitunen on toivoa vielä. Ja vaikka menkat alkaakin, päivän saa velloa alakulossa ja epätoivossa ja sit uuteen nousuun! Mun mielestä ihan hyvä ohjenuora itse kullekin :) Joojoo, helpommin sanottu kun tehty, se vaan sattuu niin paljon sydämmeen! Oon just huomnn että mulle on alkanu hiipiä se tunne että en oo raskaana taaskaan. Miks jotkut sanoo että kyllä sen nyt vaan tietää että on raskaana vaikka ei testissä näykään. Miks ne niin sanoo? Mulla on se olo koko ajan, et en oo, mut haluisin elää kuitenkin aina pienen hetken toiveikkaana.
Sitä vaan,ihania onnen hetkiä jokaisella vaikka testissä olisikin vain yksi viiva!