Vauva galleria

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eemi03
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä ny pääsin vauhtiin nii esitellään mun rakkauspakkausta sit oikein olan takaa. Kuvat ovat tältä päivältä.
Muskelimimmi tämä on [:D][:D][:D]




Toi rannemakkara on ehkä paras[:D]
 
ai alkaa vai? Vieraat ihmisethän tuon tietysti paremmin näkevät. Toissa päivänä kävin töissä ja siellä sanottiin et ei ole ainakaan mun näkönen. No mun mielestä siinä ei ole edes veljensä näköä yhtään mut sit ku kattoo Eemin vauva kuvia nii ohan se ihan samannäkönen.[:D]

Joo se paukuttaminen on miesten juttu. mitä enemmän saa liikettä ja ääntä aikaseks sen parempi[:D]. Nii Eemiki teki.
 
Onkohan Huldalla miesgeeni? [:D] Sekin mäiskii ja mätkii roikkuvia lelujaan: oon tulkinnut sen niin, ettei vielä hiffaa koko juttua, kunhan innoissaan huitoo käsiä ja jalkojaan. [:)]

Ihania kuvia!!
 
2kk+ 5pv neuvolas Siina oli 5940g ja 60cm mut nyt ku olen omalle puntarille laskenu niin se näyttää jo 6.3kg. Ja siis 2.5vk neuvolasta [:D] .
Just olen ekan paketin ostanu tota kolmosta. Se vielä ehkä vähä reilu mut ku ne pienemmät huggiessin vaipat alko jo falskaan ja eivät oikein kestäneet imuteholtaan yön yli.
 
Muutama kuva pojasta...Nää on 1-2 viikkoa sitten otettu...Ihana toi pinsettiotekuva...[8D]

TOi alin taitaa ollakin viime viikonloppuna otettu...

 
Meillä just toi leikkimatto ja sama juttu!!!: Keltainen leijona on ihan paras[:D]. Sil on hyvä naama ja sen käsistä on helppo ottaa kiinni. Tosin useammin Siina kiskoo sitä liilaa kirahvia jaloista. Se ei tiedä pitävänsä siitä kiinni ku kattoo leijonaa siinä vieressä mut haroessa on kirahvin ohuet pitkät jalat jääneet sormien väliin[:D].
 
Ihania kuvia taas tullut tänne[:)] Voi mitä kaunottaria Unnasta ja Siinasta kasvaakaan!
Alkaa tosiaan Siinassa olla äidin piirteitä[;)]

Pakko laittaa kun oli niin suloinen nukahtamisasento Niklaksella. Suunnittelin, että muokkaan paintilla kitaran tuohon syliin, mutta ehkä en kuitenkaan[:D]


 
Aivan ihana Niklas poika[:)]. Ja just kitara siihen syliin sopiski[;)]. Sama sitteri ku meillä.

Ginessa, no ei Siinasta kyllä saa siroa tekemälläkään[:D]. Onko Unnalle tulossa ruskeat silmät? ovat nii mahtavan tummat napit tuossa kuvassa?
 
Madie Meillä on ihan samanlainen body...Harmi vaan et 62 jäi pieneksi...poitsu sai sen kastelahjaksi...[;)]

Juu kilisevä patukka on huippu...Leijona ei hirveesti kiinnosta koskettaa, mut katselee mielellään...
 
Sme onko teillä jo 62 kokoset vaatteet pieniä? Vai oliko vain pieni 62cm kokoseksi? Ku vaikka toi mun tyttäreni on tosi jytky nii tutan 50cm vaatteet menee vielä päälle, 56cm on sopivia, muutamia kutistuneita lukuun ottamatta. Osa 62 on myös sopivia mut osa on vielä reiluja.

Millalla on mojovat posket ja mahtavan siniset silmät[:D]. Kaunis tyttö!
 
62 vaatteet on nyt käytössä ja osa 68 kokoisista...60 on jo pieniä, varsinkin bodyt pituussuunnassa...potkihousut taas jalkojen kohdalta ovat ahtaat...[;)] Äitin iso poika...[8D]
 
Takaisin
Top