Vauva galleria

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eemi03
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kiitos kovasti...

Ihana kuva Aamu!!! Ihan sama mitä tutkijat sanoo mutta noi hymyt on niin parasta antia..

Nätisti näkyy teilläkin kahden kulttuurin sekotus.. Se olikin mun ainoa toive, ettei käy niin että
olis tullu ihan puhtaan suomalaisen tai afrikkalaisen näköinen. Pienihän sen todennäköisyys on mutta
olis kuitenkin ollut mahdollista..

Voi ei, miten sulosia kaikki! [:)]

Madie: teidän pikkuinen taitaa jo kovasti yrittää päätä kannatella, meidän pikkumies on vielä ihan tuohon pysty - pikkuisen välillä koittaa päätä kohottaa mutta ei sitten jaksakaan [:)] Kaikki aikanaan! Ihanat hiukset pojalla!

En osaa pienentää meidän kuvia, oli liian suuri tiedosto tänne ladattavaksi...pitää pyytää miestä avuksi jossain vaiheessa [8|]

Voi että kun on suloisia vauvoja [:)] kovasti odotan ensitapaamista tämän oman pikkuisen kanssa. vielä korkeintaan viikko pitää odottaa..

Kiitoksia Ginessa! isä on kateellinen poikansa pulareista! Ukko raukalla kun ei tuon enempää naamakarvat kasva, pulareista ei tietookaan [:D]
Pikku peikkopoikasella on tuota tukkaakin aivan hirvittävän paljon, ja aina ihan pystyssä. [:)]

Voi kun Haniliinin poika on sulonen. Varsinki tuo hymy kuva sai todella iloikseksi mielen [:D]

Hih, hienosti kannattelee Haniliinin poitsu päätään!!!
Hyvin on kuvauksellinen sälli [;)]

Sama juttu. Kuvia tulee napsittua joka päivä [:)] Tosin mulla on äitin kamera lainassa joka on tosi huono niin harmittaa että just hyvät ilmeet on aina suttuisia tai huonosti valottuneita [>:]   Pitäisi ostaa uus kamera, muttei nyt just ois tota ylimääräistä rahaa ihan kamalasti...

Edit. tässä esimerkki hyvästä ilmeestä ja huonosta kuvasta..

Meidän tyttö ei musta vieläkään tietoisesti hymyile. En malttais millään odottaa. Kameran kanssa olen monena päivänä yrittäny ottaa hymykuvia mut aina ehtii hymy hyytyä ennenkuin kuva napsahtaa[:-]. Siis hymyileehän tuo mut ei oikein vielä osaa kohdistaa sitä ihmisiin. Ja osa on tietty niit vatsanväänteitä.[8|]

Onpas joo hyviä ototksia monet saaneet. Uskomattoman hyvin kannattelee Haniliinin poika päätään vaikka on niin pieni. Ja aivan valloittava hampaaton hymy[:D].

Josefiinan tyttösellä ihana ilme.

Asalin ja Aamun vauvat niin ihanan kansainvälisen näköisiä ja niin suloisia.

Tweetyllä ihanan mojova mutrusuu syykyssä[:D].

Madien pojallakin näyttäisi pää jo hyvin olevan pystyssä samoin kuin mohikaani[;)].

Ginessan tyttönen hymyileen niin mahtavasti, että silmätkin nauravat.

Lemppin pojasta ei tosiaan voi erehtyä kuka on isä[:D].

Oih, hienosti muokattu Haniliini!!! Itse oon ihan kädetön tollasissa.. Mutta pitäis ehkä opetella [:)]

pakko laittaa kuva kun oli niin ihanasti onnistunu valaistuksen suhteen yms...

Kiitos lemppi!

p.s. isänsä pystyy nyt perusteleen hyvin 1000 euron kamera ostoaan tuossa alku kesästä [:D]

Takaisin