Vauva galleria

Eemi03

Kommentoinnin ninja
Eli tänne tulokkaiden kuvia[:D]. Tässä meidän tytsy ihan uunituoreena.

Tai noi oliki otettu känny kameralla noi ekat ja tiedostot tosi suuria.

Tässä kuva tältä päivältä eli n. 3vrk. Tummalla tukalla ja tosi tummilla silmillä varustettu neiti. Saas nähä tuleeko ruskeat silmät?[:D]


 
Tuossa kun on nuo silmät sen verran kiinni et laitan tämän toisenkin. Tytsy on sen verran helposti vilpoisan oloinen et olen pitäny ihan koko ajan lakkia päässä. 

 
Nemiah siinä tekstikohdan alla on rivi alkaen vasemmalta tiedosto ja sitten lataa tästä ruutu ja upota kuva viestiin. Laita ruksi tohon ruutuun ja sit klikkaa lataa tästä kohdasta nii pääset valittemaan kuvia. Kato vaan et teidosto piti olla ehkä max 400 jtoain merkkiä perään. Se lukee siin yhes kohas ku menet.
 
Kiitos[:D]. äitiltä ei tartte kysyäkkään onko tyttö kaunis[;)]. Nuo huulet on tarkalleen niin kuin isällään. Varsinkin noi terävät amorin kaaret ylähuulessa. Ja nyt kun vähän turvotus alkaa naappelista vähenemään niin isin piirteitä siitä on kyllä paljastunut enemmänkin[:D]. Mut sama juttu niinkuin pojalla et niin kauan kun noi silmänympärykset on turvoksis, toinen näyttää erehdyttävästi kiinalaiselta[:D].

Lisää kuvia odotellessa muilta.
 
ajattelinkin niiden parin kuvan perusteella mitä olet tänne laittanut, että taitaa olla aika paljon isän näköä tytössä[:)] vaikka hankala ehkä arvioida kun ei livenä ole kumpaakaan nähnyt. On kyllä niin suloinen tyttö! Oon kyllä vähän kateellinen jos ruskeat silmät tulee[;)] oon aina harmitellut, että miksei mulla voi olla ruskeita silmiä!
 
Madie: mäkin toivon niitä ruskeita silmiä. Musta niissä on aina ollut jotain. Ne on muka jotenkin syvemmät. Ja musta mun miehen ruskeat silmät on niin ihanat et voisin niitä tytsylläkin katsella.[:D] Tosin myös mun pojalla oli tollaset tosi tummat silmät ja sitäkin odotettiin et minkä väriset niistä tulee. Pojan isän suvussa ruskea silmäisiä. Mut sinisilmäinen tuosta tuli, eikä ne ole yhtään sen huonommat. Mut silti heitän pienen toivomuksen rskeaan suuntaan[;)].
 
Täällä kans jännitetään mahtaako tulokkaan silmät olla ruskeat, tytsyn iskällä kun on ja jotenkin toivon että masuasukki peris ne sieltä[:D]
Mutta värihän saattaa tosiaan muuttua pikkuhiljaa ensimmäisen vuoden aikana[:D] joten saa aika pitkään jännitellä[8D]
 
voi nemiah ihana pieni aarre teillä siellä <3 urhea taistelija <3
kyllä herkistää nämä kuvat..elämä on niin ihmeellinen
 
Oi kun ihania kuvia pikku prinsessoista!!!
*Huokaus* pääsisipä pian näkemään minkäsnäköinen vauveli täältä omasta mahasta putkahtaa[:)]
 
Ihanan pienen tytön Eemi saanut...onnittelut!
Olen tuolta kesäkuisten puolelta käynyt masusi tilannetta välillä vaklailemassa sen kevään työharjottelun jälkeen, utelias kun olen [:D]
 
Voi miten suloiset neidit täällä oli kuvien kanssa odottamassa!! Mullakin vetää mielen herkäksi näitä katellessa.. josko pian sitä omaakin pääsisi ihastelemaan.. [:)]
 
Takaisin
Top