Vauva galleria

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eemi03
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Väsynyt juhlija tamineissaan[:D].





Hassu kuvakoko mut en osannu sitä uuten pienentää. Mies säätäny meidän kameraa ja nyt kuvat taas valmiiksi niin isoja et eivät mahdu millään.

Toivottavasti tää edes näkyy.
 
Uutta matskua [;)]
Eras (thai)kaveri kommentoi, etta talla on niinku kiinalaiset silmat! :D Itehan en naa mitaan muuta kuin oman lapsen [:D]

 
Sano sille kaverilles Aamu et höpö höpö[:D]. Nuo silmät ihan selvästi turvoksissa vielä. Siinakin on nyt jo kaks kuukautta ja vieläkin näkee alaluomista selvästi et ne on turvoksis. Ylä luomet on vasta nyt parin vikan viikon aikana laskeutunu paremmin ja ripset tullu esiin. Alaripsiä ei edes näy ku vähän tai ne on silleen sen ihon päällä ku turvotusta vielä niissä. Nuo silmät muotoutuu vielä ihan varmasti. Mun poika näyttää kaikissa ennen kahta kuukautta otetuissa kuvissa kiinalaiselta just turvotuksen takia. Eikä sit enää muutaman kuukauden iän jälkeen ollenkaan ku turvotus selvästi laskenut. Ihana vauva!!

Ihan niinku kaikila muillakin niin sulosia palloposkia [:)]

Meillä ei muuten pää nouse vieläkään. en malttais odottaa.
 
voi kiitos ginessa [:)] Ollaan ihan äimänä kun pikku-ukon silmät on jo hyvinkin ruskeat, vaikka ikää ei ole montaa viikkoa....isällään sitten on kovin vahvat geenit[:D]
 
Lemppin poitsulla tosiaan erittäin veikeä hymy[:D].
Mä en taho viittiä yrittää pienentää noita kuviani enää tänne. Olen laittanu naamakirjaan ku sinne ei tartte pienennellä. Ja toisekseen mies oli säätäny kameraa ku valitin et tulee niin huonoja kuvia. Niin nyt ne kuvien tiedostokoot on niin isoja et en osaa niitä pienentää niin paljoa.

Ja paljonhan sinne fb:n on muitakin kuvia jo ilmaantunut.
 
Hepskukkuu immeiset. Mulla on jäänyt tosi vähäiseksi täällä käynti. Nämä illat on oikiastaan ainoat jolloin pääsee koneelle,niin sitä yrittää vaan nopeesti käydä kattomas postinsa ja FB:n kuulumiset[:D]
Mutta tässäpä meidän Isabella Eleonoora <3

 
Tässäpä pitkästä aikaa kuva tännekkin. Olen laittanut vain tuonne fb:n puolelle.
Koitan saada vielä paria toista kuvaa pienennettyä mis Siina tarkasti koittaa tarttua leluihin. Saas nähän onnistunko.


 
Täst näky kui sormetki on auki ja otetta yrittää. Ilmeestä päätelleen ihan tosissaan[:D]

 
Takaisin
Top