Hannah
Satasella mukana keskusteluissa
Mä en oo käsipumpulle vielä herunut...en tiiä onko tekniikka hallussa. Tänään kokeilun vuoksi lypsin käsin suoraan pulloon vähän maitoa samalla kun imetin toisesta rinnasta. Vauva imi sen vähän mitä oli hyvin pullostakin, mutta on tänään puklaillut pari kertaa. Johtuneeko sitten ilmasta mitä vähän meni pullosta juottaessa.
Mä en oo vielä uskaltanut kurkata tuonne alakertaan. Kätilö kyllä tsekkasi parin päivän päästä sairaalassa ja sanoi että ihan siisti on.
Mä en oo vielä uskaltanut kurkata tuonne alakertaan. Kätilö kyllä tsekkasi parin päivän päästä sairaalassa ja sanoi että ihan siisti on.
Eikuin vain uutta tulemaan vaimitensenytoli?
. Sit seuraava neuvola tais ollakkin lääkäri neuvola jossa lääkäri taas huomautti pojan painosta ja sano et täytyy antaa korviketta. Hiukan meinasin asiasta huolestua ja näinkin sen lääkärin jälkeen vielä omaa terkkaria ja mainitsin tuosta korvike määräyksestä. Hän sitten vielä muistutti minua siitä mitä aiemmin oli sanonut ja sanoi että poju kasvaa tasasesti omaa käyrää ja on tyytyväinen, niin kaikki ok