Mä annoin rokotusten jälkeen nestemäistä Panadolia. Oli ilmeisesti hyvän makuista, kun meni alas melko hyvin. Ekana iltana tyttö oli kitisevä ja pistokohdat oli herkät. Kahtena seuraavana päivänä oli lämpöä 37,8 ja laitoin suppoa, mutta ne ei kyllä olleet yhtä hyviä kuin neste. Äiti neuvoi supon laittamisen jälkeen painamaan pakarat nopeasti yhteen ja "harhauttamaan" vauvaa, niin ettei työnnä sitä heti ulos. Meni sisään ja pysyi sisällä kunnes neiti syödessään päästi kunnon pierun... se siitä suposta. Lisäks supot tulee tietty ulos, jos sattuu tulemaan nro 2 piakkoin laittamisen jälkeen...
Meillä ei 2 kk rotaa oirehdittu, mutta nyt oli kaks viikkoa tosiaan jatkuvaa pyykkäämistä, kun koko ajan tuli tavaraa sellasella paineella, että hyvä kun ei naapurit häiriintynyt. Näyttäis onneks nyt rauhoittuneen.
+ anteeksi aihe mutta: Miten muut on toimineet yökakkojen kanssa? Vaihdatteko aina heti? Meidän muru joskus unissaan kakkinut niin, että kuulen sen. Alkuun vaihdoin, kun en halunnut tavaran polttavan peppua, ja heräämisestä tuli usein itku. Nyt oon sitten antanut nukkua ja nähnyt itse painajaisia siitä, miten vauva on yltäpäältä peessä. Onneks noita ei tuu usein ja ne on ollut suht pieniä...